6:30

Uglavnom se budim oko pola 7, proverim mejlove, uverim se da je sve ok, onda se uputim u deo kuće gde se nalazi kućna teretana. Na putu do tamo popijem zeleni čaj koji ne preskačem! Posle laganih vežbi razgibavanja, doručkujem zajedno sa porodicom, to mi je poseban gušt. Često umem pre doručka, a posle treninga da deset minuta provedem u džakuziju. To mi je najdrža meditacija.

U teretanu radim 20 minuta kardio vežbi, 10 na Bellicon trampolini i 10 penjanja i spuštanja niz i uz stepenice. Obavezno slušam neku muziku na slušalice, tako mi lakše prođe vežbanje. Da li volim da vežbam? Pa ko to voli?! Ono što je stvarno sjajno je osećaj posle vežbanja.

8:00

Nakon kardia, popnem se na spat i popijem još jedan zeleni čaj. Tada su već svi budni, i moj suprug Rande, i sin Presley (18) i ćerka Kaia (16). Za doručak pijem svako jutro proteinski šejk u koji stavim bademovo mleko, malo spanaća, sveže nane, dve kašike Billy Merritt biljki i proteinski prah. Na doručku provedemo oko pola sata, možda i malo jače.

9:00

U devet smo svi već na plaži. Srećom Malibu je takvo mesto da mogu da šetam ležerno u joga helankama, pa čak i ako imam neki sastanak, jeans ili platnene pantalone biće sasvim ok. Haljine i suknje ne volim da nosim u off duty izdanjima, samo kada idem na neki event. Modeli koje potpisuje Stella McCartney i Chloe mi odgovaraju uvek. Ovde smo uspeli da napravimo ogroman garderober, za razliku od stana u Njujorku gde sam imala malecki ormar. Kao što pretpostavljate imam toliko odeće da će mi uskoro trebati novo "odeljenje" ormara, ali ni u sferi obuće ne oskudevam: imam preko 100 pari cipela, 20 haljina, dosta jeansa, kožnih jakni koje su moj fetiš. U garderoberu sve je posloženo prema bojama, od tamnih do svetlih tonova. Takođe imam deo gde čuvam venčanicu i Versace haljinu koju sam nosila na MTW dodelu nagrada.

Za sređivanje mi treba 5-10 minuta. Kosu ili zavežem u ležernu punđu ili je pustim. Za negu najviše koristim serum koji omekšava dlaku. Za lice koristim kremu iz moje Meaningfly Beauty linije, koja sadrži SPF faktor i antioksidante. Šminka mi je gotova nakon 3 minuta. Što sam starija, držim se sve više prirodnog izgleda jer mi je koža očuvana i dobra. Nemam potrebe da ništa korigujem. Nanesem podlogu, malo pudera, stavim neku neutralnu senku, maskaru, rumenilo i balzam za usne. Takođe već 15 godina posećujem jednu te istu kozmetičarku Cristinu Radu.

10:30

U pola jedanaest sam ili na putu, snimanju ili radim od kuće. Praktikujem da jednom nedeljno posetim kancelariju Meaningful Beauty kompanije u Los Anđelesu. Takođe volim da posetim prijatelje ili odvedem Kaiju do grada. Na snimanjima umem da se zadržim i po nekoliko sati, posebno ako su neka zajednička. Nedavno smo radili beauty editorial u kom su učestvovale pored mene, moja majka i dve bake od kojih obe imaju preko 90 godina.

13:00

Za ručak najviše volim da jedem losos i salatu od kelja. Trudim se da se hranim zdravo 80% tokom dana, ali dozvolim sebi i čokoladu, i picu. Ujutru umem da zastanem kod Starbucks-a i pokupim jedan latte od zelenog čaja. Takođe pijem dosta tečnosti - tri litre vode.

15:00

Popodne provedem u odgovaranju na mejlove i ostaloj papirologiji. Dosta dobijam zahteva za slikanje, posebno i za sina i ćerku koji su od nedavno u modeling vodama. Ja lično nisam od starta imala nekog ko je mogao da iskoristi sve prilike koje su mi se nudile, zato sam srećna što mogu svoje iskustvo da iskoristim za njihove karijere.

18:00

Čim uđem u kuću, odem u toalet da se umijem jer znam da posle neću stići kada me svi uhvate sa pitanjima. Zatim ponovim džakuzi, a dok mi je sin na surfovanju, uradim sa Kaijom domaći.

19:00

Imam čudan običaj za večeru. Uglavnom, malo jedemo kod kuće a potom se pokupimo i odemo u neki lokalni restoran i tamo večeramo porodično sa prijateljima. Rende je zajedno sa Georgeom Clooneyjem, vlasnik restorana Cafe Habana pa uglavnom tamo svratimo. Imamo običaj da odemo oko 9, taman dok se sredimo i ostanemo do pola 11 jer praktikujem da legnem u 11 najkasnije. Kada kuvam za večeru kod kuće uglavnom je to grilovana riba, pirinač, špargla i mango sos. Vino mi više ne prija te pijem mahom samo tekilu ili sodu. Ako ne odemo na večeru u neki restoran umemo da gledamo televiziju. Sin i ja smo imali običaj da gledamo zajedno Game of thrones.

22:30

Pred spavanje, a posle tuširanja umem da špijuniram Instagram profile sina i ćerke, pročitam knjigu na Kindle i naravno, zaspem kod drugog pasusa.

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/