Nintendova igrica pod nazivom Animal Crossing prodata je u više od 13 miliona primeraka otkako je nastala pre manje od dva meseca dana. Kreativci podstaknuti manjkom i sve većim otkazivanjem modnih revija, odlučili su da naprave svoju i tu upravo u ovoj igrici.

Igra je zamišljena da se u njoj mogu kreirati različiti likovi koje možete obući u ovo ili ono, a oni čak ni ne moraju da budu ljudska bića. Vrlo je jednostavno napraviti čoveka sa glavom lisice ili pak mačke, a možete ga isto tako lako obući u najnoviju Bottega Venetu. Zabavno zar ne?

Animal Crossing je platforma koja dozvoljava korisniku da svog avatara dizajnira od nule, tačnije da odeću koju želite da mu “obučete” kreirate sami. Tako je Reference Festival, modna organizacija sa sedištem u Berlinu iskoristila ovu priliku i napravila svoju pistu sa nekim od najpoznatijih komada današnjice.

Na reviji su se našli Loewe, Prada, GmbH, Dior, Louis Vuitton i mnogi drugi, a glavni inicjator ovog projekta bili su fotografkinja Kara Chung i stilista Marc Goehring. Zajedno su radili na mnogim projektima pre ovoga, pa su spontano došli na ideju da sastave reviju u virtuelnom svetu budući da Covid-19 situacija je sve nedelje mode stavila na čekanje i pitanje je kada  i da li će se uopšte vratiti revije kakve poznajemo.

Njihov multimedijalni spektatkl zabeležen je na video klipu koji možete pogledati na YouTube-u u trajanju od 3 minuta i uživati u dobro poznatim kreacijama na jednom mestu.

Da li su ovakve revije budućnost ili samo kratkoročna zabava prouzrokovana nemogućnosšću organizovanja istih, ostaje da vidimo, a jedno je sigurno – kreativnost u kriznim vremenima uvek pronađe način da se ispolji.

Tekst: Aleksandar Nastasijević