From homeless to Forbes brujao je internet prethodna dva dana, aludirajući na neverovatan uspeh slavnog pevača koji je od beskućnika dospeo na sam vrh.
Produkcija u vrednosti od 7 miliona dolara donela je 12 minuta grandioznog šoua koji ne možemo da prestanemo iznova i iznova da gledamo. Zažmurili smo i na eksplicitne delove tekstova koji su brujali najprestižnijom pozornicom na svetu, kao i na par promašenih tonova, zarad neverovatne energije, omiljenih pesama i sad već prepoznatljivog crvenog sakoa, ovog puta u specijalnom, šljokičastom izdanju koje je dizajnirala modna kuća Givenchy. Scenografija, kostimi i maske pratili su dramatičnu priču The Weekndovog poslednjeg albuma After Hours, a sam nastup bio je omaž njegovom idolu Michael Jacksonu.
„Simbolika zavoja na licu odražava apsurdnu kulturu holivudskih slavnih ličnosti i ljudi koji manipulišu svojim izgledom iz površnih razloga, kako bi udovoljili i bili potvrđeni“, objasnio je pevač prošlog meseca, kada su njegov imidž okarakterisali kao bizaran.
The Weeknd je otpevao neke od svojih najvećih hitova poput: Starboy, The Hills, I Feel It Coming, a atmosfera je eskalirala na samom kraju - izvođenjem pesme Blinding Lights sa preko hiljadu plesača na terenu stadiona.
U nastavku pogledajte ceo nastup.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti