From homeless to Forbes brujao je internet prethodna dva dana, aludirajući na neverovatan uspeh slavnog pevača koji je od beskućnika dospeo na sam vrh. 

Produkcija u vrednosti od 7 miliona dolara donela je 12 minuta grandioznog šoua koji ne možemo da prestanemo iznova i iznova da gledamo. Zažmurili smo i na eksplicitne delove tekstova koji su brujali najprestižnijom pozornicom na svetu, kao i na par promašenih tonova, zarad neverovatne energije, omiljenih pesama i sad već prepoznatljivog crvenog sakoa, ovog puta u specijalnom, šljokičastom izdanju koje je dizajnirala modna kuća Givenchy. Scenografija, kostimi i maske pratili su dramatičnu priču The Weekndovog poslednjeg albuma After Hours, a sam nastup bio je omaž njegovom idolu Michael Jacksonu.

„Simbolika zavoja na licu odražava apsurdnu kulturu holivudskih slavnih ličnosti i ljudi koji manipulišu svojim izgledom iz površnih razloga, kako bi udovoljili i bili potvrđeni“, objasnio je pevač prošlog meseca, kada su njegov imidž okarakterisali kao bizaran.

The Weeknd je otpevao neke od svojih najvećih hitova poput: Starboy, The Hills, I Feel It Coming, a atmosfera je eskalirala na samom kraju - izvođenjem pesme Blinding Lights sa preko hiljadu plesača na terenu stadiona. 

U nastavku pogledajte ceo nastup.