1. brend: Mione
Jelena Jovanović
Mione je sofisticirana i moderna žena, dama sa sopstvenim stilom koja ume da nosi svilene vanvremenske komade odeće na pravi način. Ona ume da nosi osmeh, i kao svila klizi kroz različite situacije u kojma se nađe. Mione je modni brend inspirisan hrabrim ženama. Plemenitim, druželjubivim i optimističnim. Kreiramo komade koji su neprolazni, i za Mione brend to nije fraza. To je suština elegancije – kvalitetni materijali i rafiniran, uz savremen dizajn. Svila nežno dodiruje kožu i telo, i daje slobodu pokretima. Mione brend veruje da korišćenjem kvalitenih, prirodnih materijala i promišljenim dizajnom direkno utičemo na okruženje i resurse, jer veruju u održivost i žele da čuvaju svet čiji su deo. Iza ovog brenda stoji Jelena Jovanović, a osnovala ga je prošle godine, inspirisana lepotom jednostavnosti i željom da ženama i devojkama omogućim da lako uklope svoje odevne kombinacije, bilo da je to za izlazak, za posao ili za popodnevnu šetnju. Dugo je razmišljala šat da dizajnira za vas Elle devojke, a onda je došla na ideju da to bude svilena mašnica za kosu. Kako Jelena naglašava: “Sigurno je da će devojke biti zapažene i da će ostaviti jedinstven utisak ukoliko budu nosile ono u čemu se dobro osećaju, a svilena mašnica za kosu je upravo takav trend detalj koji će upotpuniti njihov stajling i koji može da se nosi na bezbroj načina.”
2. brend: Fashion Lab
Zorana Vujanić
Brend je lansiran 2017. u Beogradu. Svojim dizajnom brend sugeriše kontrast između snagei mekoće, strukture i fluidnosti, kako same tkanine tako i osobe koja ga nosi. Svaki komad predstavlja balans suprotstavljenih elemenata, a utelovljuje senzualnost i lakoću. Dizajnerka je od samog početka vođena idejom da ulepša ženu i ponudi joj odevni komad koji se može nositi u različitim prilikama, a njene kolekcije odgovaraju potrebama sofisticirane i pragmatične žene. Brend nosi etiketu Made in Serbia, a za njega dizajnerka tvrdi da je imala potrebu da se napravi jedan brend koji će ženama da ponudi nešto malo drugačije i da to prosto budu predmeti koji su nosivi u više različitih prilika. Za Elle rođendanski broj napravili su custom-made gumice u dve nijanse. Kako Zorana ističe: ”Nema tu neke poruke, ja mislim da je to u stvari više poziv na neko druženje, upoznavanje i više želja da čitateljkama predstavimo sebe, i da im možda ulepšamo dan.”
3. brend: I choose
Jelena Stoiljković
Njihova misija je da podsete ljude da je svaki trenutak u životu neprocenjiv i da je na nama da ga učinimo savršenim. Kako? Imaj stav, ceni sebe i svesno biraj: šta ćeš gledati, koga ćeš slušati, kako ćeš živeti i koga ćeš voleti. Brend naglašava da nikada ne treba dozvoliti da te prosečnost ukroti jer tako rizikuješ da izgubiš svoju dragocenu jedinstvenost. Brend I chooseće biti na tom putu, pažljivo kreirajući garderobu urbanog stila, kao podsetnik da: u svakom trenutku svog putovanja treba da slušamo sebe i svesno živimo život po našim pravilima. Dizajnerka brenda se zove Jelena Stoiljković i ona ga je osnovala kao potvrdu da je izbor privilegija onih koji znaju da nije sve što se nudi prihvatljivo, u smislu da nije dovoljno odgovarajuće dobro uvek. Kako dizajnerka ističe: “Mi dizajniramo kačkete, dukseve, majice koji upravo nose tu poruku.” Sa Jelenom smo takođe popričali o njenom specijalno pripremljenom poklonu za Elle čitateljke, i saznali: “Izabrali smo da to bude kačket koji nosi natpis ‘Kultura’. U tom smislu želeli smo da podsetimo i da inspirišemo ljude da je vrlo važno da svesno biraju, jer na taj način krunski negde sebe definišu.”
4. brend: Koozmetik
Daniela Stanković
Brend KOOZMETIK se na tržištu pojavio u oktobru 2015. godine i od tada je njegova popularnost u konstantnom porastu. Iza brenda stoji dvojac, Daniela Stanković i Jovana Antić, a kako naglašavaju da bi ostale interesantne kupcima moramju biti interesantne sebi samima. Uvek se obraduju novoj ideji, novom pristupu, novim ljudima i pozitivnoj energiji za koju vole da kažu da je to „proizvod“ koji najviše recikliraju. Paze na svaki aspekt proizvodnje, od kvaliteta sirovina pa do finalnih pakovanja i vizuelnog predstavljanja. Tri vrednosti vode od stvaranja KOOZMETIK brenda i one se trude da ih održe svakog dana i svakim njihovim postupkom. To su: MINIMALIZAM - Pronaći suštinu u haosu svakodnevice. Pročistiti je. Poboljšati kvalitet života. Uštedeti vreme i energiju. Bez kompromisa: DA svemu sto je prirodno. NE svemu sto šteti našem organizmu. HOLISTIČKI PRISTUP - duboko veruju u povezanost svega u prirodi, da je podjednako važno hraniti telo, um i emocije. Nastoje da šire svoje vidike, da budu aktivne i pozitivne. Da vole sebe i da tu ljubav prenose dalje. SUŠTINA - Svedenost. Minimalistički i pročišćeni dizajn. Pažljivo birani sastojci. Vrhunski kvalitet. Ručna izrada. Zdrava pakovanja. Odbacivanje svega što je suvišno i nepotrebno i čuvanje samo najboljeg.
Povodom Elle šesnestog rođendana popričali smo sa jednom od njih, Danielom Stanković i saznali da su za vas pripremili prirodni dezodorans, a kako ističe u nonšalantnom razgovoru: “Poruka je zdravlje. Ja uvek kažem da ako počinjete s prirodnom kozmetikom, dezodorans je najbitniji.”
5. brend: SS Ribbon
Sara Stojanović
Brend koji glorifikuje handmade i unique komade za kosu, a iza koga stoji Sara Stojanović koja kako kaže: ”Našla sam inspiraciju u prirodi, u cveću, u prosto nekim ženstvenim stvarima.” Za sve Elle devojke Sara je pripremila kao handmade pokline da to budu mašnice, šnalice za kosu i gumice. “Nešto što je unikatno, drugačije i da se žena pomoću toga oseća, da kažem, drugačijom i lepom.” Sara u razgovoru za Elle ističe kako je “neko sam ko uvek nosi nešto u kosi, da l’ to bilo neko cveće koje usput uberem i stavim u kosu. Prosto volim detalje, jer smatram da upravo pomoću tih detalja žena može da se oseća posebnom i drugačijem”, a nama za šesnaesti rođendan želi da ostanemo takvi kakvi smo jer smo prosto inovativni, drugačiji i posebni.” A koliko je bitna sinergija lokalne zajednice ističe sledećom rečinicom. “Podrška mladim dizajnerima je i te kako važna. Prvo želim da se zahvalim što ste me izabrali kao jednog od dizajnera. Važna je pošto smatram da imamo toliko ljudi koji su drugačiji, koji prosto sve to prenose na taj njihov proizvod. I bitno je međusobno se podržavati jer smo mi prosto zajednica, i biti poseban i drugačiji a mi kao narod - takvi smo.”
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti