Dok se skandal oko Rihannine "naked" haljine koju je nosila na dodeli CFDA nagrada tek pomalo stišava, nove kritike na račun njene oskudne odeće počinju da privlače pažnju.

Širom Ujedinjenog Kraljevstva sa mesta gde bi deca mogla da ih vide, uklanjaju se posteri koji reklamiraju njen novi parfem Rogue. Naime britanski reklamni standardi ocenili su postere kao krajnje neprihvatljive jer po njima jasno sugerišu na seks. Nimalo čudno s obzirom da je Rihanna u pitanju.

Međutim, gotovo da je nemoguće da deca budu izložena slikama eksplicitnijim od onih na televiziji i internetu. Ako uzmemo u obzir da su na ovoj slici previše hot verovatno samo pevačicine štikle.

Ipak nije samo njeno obnaženo telo uzeto u obzir, već i Rihannin izraz lica. Iako je potencijalno dobra stvar pokazati mladim ženama da treba da mogu da budu seksi i odlučne u isto vreme, autoriteti njen pogled doživljavaju izazivačkim a ne ranjivim.