Olivier Rousteing, čovek čije nas kreacije u Balmainu očaravaju iz kolekcije u kolekciju, i jedan od najaktivnijih modnih dizajnera na društvenim mrežama, nedavno je u razgovoru za britansko izdanje magazina Marie Claire objasnio zašto je toliko privržen Rihanni i Kim Kardashian.
Simpatični dizajner koji je na mesto kreativnog direktora francuske modne kuće došao 2011. godine postajući jedan od najmlađih kreativnih direktira (tada je imao 25), ne krije da kreira inspirisan ženama poput rnb dive i rijaliti zvezde, ali i super-hot damama koje čine njegovu "fashion bandu": Rosie Huntington-Whiteley i Kendall Jenner.
"Uvek na umu imam osnivača brenda Pierre Balmaina koji je obožavao moćne, snažne žene. Žene koje imaju šta da kažu, ostave neki trag iza sebe. Uostalom, svi ti veliki francuski dizajneri poput Balmaina, Diora, Poireta, Balenciage su verovali u moćne, samouverene žene."
Olivier se takođe osvrnuo na popularnost it cura na društvenim mrežama..
"Kada malo detaljnije pogledate profile modnih brendova, koliko ko od njih ima fanova? Balmain ima preko milion. To je nešto manje od 10 posto od ukupnog broja fanova koje sve IT cure imaju. Zar vam to nije dovoljan pokazatelj koliko su individue danas moćnije i uticajnije od jednog tako prestižnog brenda?!!"
Da poznati brendu mogu samo da pojačavaju popularnost svestan je odavno Rousteing koji na sve bitne događaje dolazi u pratnji zvezda poput Kate Bosworth, Kim, Rosie. Pri tom sam Olivier ne dizajnira samo odeću koju će da zanosne dame da nose na nekom eventu, već kompletan event dokumentuje fantastičnim selfie fotkama koje sutradan osvanu na stranicama najposećenijih magazina.
Dve dame su ipak njegove miljenice. Riri i Kim.
"Rihanna ima neverovatnu auru, harizmu koja osvaja na prvi pogled. I to nije samo neki seksepil koji iz nje isijava. To je daleko više. Ona je meni kao nova Grace Kelly ili Madonna. Žena koja predstavlja novi svet. Toliko je ona moćna."
Kada je u pitanju sama moda...
"Mislim da je moda počela da zapostavlja i zaboravlja ženu i da se previše fokusira samo na odeću. A to ne da nema smisla, nego je potpuna glupost. Mi kreiramo za žene i uvek treba da imamo na umu da ta odeća treba da naglasi njihovu ženstvenost, gracioznost i seksepil. Kada malo bolje pogledate, najveći trenuci u modi su se desili kada su manekenke bile prave, moćne žene poput Naomi, Carle, Linde, Claudije. Te žene moraju opet da dominiraju: žene sa oblinama i različitim figurama. Ja lično ne volim skinny devojke jer ne predstavljaju realne i prave žene, već neku njihovu senku, duha."
Lepo rečeno Olivier.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti