U pitanju su analogne fotografije snimane foto-aparatom koje je Vidor tokom godina sakupljao i objedinio u ovu autentičnu vizuelnu knjigu u kojoj preispituje stvarnost savremenog momenta i digitalno filtriranih veštačkih slika i prizora sveta i ljudi u njemu.
Objašnjavajući razlog nastanka ove jedinstvene kolekcije Vuk Vidor je rekao da je fotografija oduvek bila deo njegovog života i umetničke prakse.
„Pre pametnih telefona, nošenje foto-aparata podrazumevalo je posvećeniji pristup fotografiji. Fotografija je način da se fiksira vreme i stvore uspomene, ona je pomagalo za moj rad na slikama, crtežima ili instalacijama“, istakao je Vidor.
„Fotografije u knjizi prikazuju poznate ili nepoznate ljude, autoportrete, mesta iz celog sveta i stvaraju čudnu kolekciju fragmentiranih trenutaka i uspomena pre vremena kad su svi postali fotografi i počeli da dokumentuju i izlažu svoje živote na internetu. Ova kolekcija se u početku zasnivala na odbačenim fotografijama koje su foto-laboratorije smatrale „lošim“ a koje, kada se ukomponuju, stvaraju čudne vizuelne sekvence neuravnoteženih trenutaka i detalja. Postavljanjem u rasporedu levo-desno, otvara se dijalog i započinju moguće priče između njih“, objasnio je autor.
Vuk Vidor je jedan od najprominentnijih vizuelnih umetnika sa naših prostora. Živi i radi na relaciji Srbija – Francuska. Njegovi radovi su angažovani, neretko bremeniti istorijskim referencama, a njegova vizija umetnosti je često kontroverzna.