Faktor iznenađenja očigledno je jedan od najnovijih trendova u svetu mode, makar ako pitate poznate dizajnere.

Alexander Wang je pre nedelju dana u Njujorku održao pre-reviju ili tako reći, uvod u zvaničnu reviju koja se odigrala na zakazanoj sceni, pred publikom koja je kupila karte za događaj, a retki srećnici mogli su da vide deo kolekcije i na njujorškim ulicama.

Poznati italijanski duo očigledno nije želeo da kaska za američkim dizajnerom, te je modnim poklonicima u Milanu priredio dva "tajna" izneneđenja pre onog kulminirajućeg - glavnog, koji se odigrao juče u poslepodnevnim satima.

Čak tri dana pre zvanične revije moglo se zaviriti u novu kolekciju dua i to u poznatoj robnoj kući La Rinascente u Milanu,  zahvaljujući mini pop-up reviji u vidu kratkih video-snimaka.

Da bi se u subotu uveče održala tajna revija kojoj je prisustvovala najbogatija kljentela brenda, koja uključuje takozvane D&G milenijalse - decu holivudskih glumaca i najmoćnijih ljudi na svetu.

foto: Profimedia

Dan sutradan, u okviru klasičnog MFW programa duo je prikazao kolekciju pod nazivom Queen of Hearts koja je sadržala neverovatnih 109 modela!

Celokupna atmosfera, krojevi i dezeni posedovali su nesporivi vajb 90-ih.

foto: Profimedia

Nezaobilazna crna otvorila je reviju. Ovoj, prepoznatljivoj boji brenda, bio je posvećen dobar deo kolekcije. Prvenstveno po pitanju korseta, te dvodelnih kompleta donjeg veša koji su igrali značajnu ulogu u transparetnim komadima.

A pored providnh materijala, tila, te nezaobilazne čipke, providne su bile čak i cipele koje su nosile manekenke, na taj način isticavši scvilene i čipkane čarape.

foto: Profimedia

Potom je usledio niz haljina bogatog kolorita i još bogatijih dezena.

Ponajviše su se isticali printovi sa ilustracijama karata (po čemu kolekcija i nosi naziv), ali i tradicionalni cvetni motivi, te dezeni voća i povrća.

foto: Profimedia

foto: Profimedia

Naglašeni aksesoari, krune, cveće i neobične sunčane naočare, te XXL minđuše i ovaj put bili su obavezni propratni detalji praktično svakog modela.

foto: Profimedia

Iako su mediji kolekciju mahom komentarisali kao preteranu, bez obzira što smo do sada svakako navikli na vrlo slične vrste preterivanja koje dolaze od poznatog dvojca, Domenico i Stefano smatraju da se treba prilagođavati pulsu mlađe publike i biti originalan i kreativan, jer je to upravo ono što i njih same najviše opisuje.

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/