Dior je odavno brend koji je sinonim za skupocene komade poput luksuznih torbi i atraktivnih, savršeno krojenih odevnih komada. Međutim, već nekoliko godina unazad francuska kuća se posebno posvetila aksesorima, shvativši potencijal svojih linija nakita ali i torbi i cipela.

Tako su njihov model minđuša nalik spojenim biserima - the Mise i So Real naočare sa staklima osvojili sve neustrašive, urbane devojke poput Olivie Palermo, Rihanne i Eme Watson, kao i najpoznatije blogerke na svetu.   

Na početku nove godine, Dior se posvećuje cipelama kreirajući svoju ultimate verziju klasične salonke. Nova Dioressence stileto salonka ima ekstremno tanku ali blago zaobljenu štiklu koju izgleda kao da ju je neki arhitekta osmislio, ali je prilično stabilna i fashion.   

Modeli koji su već sada dostupni za prodaju su mahom u jednoj boji, od najkvalitetnije mat i lakovane kože. Štikla je visoka 10cm, iako je u prodaji i model sa malo nižom štiklom, od 7 santimetara. Cena salonki se zavisno od kože kreće od 660 pa do 710 dolara. 

Za potrebe promocije snimljen je zanimljiv i zabavan video u kom se prepliću snimci iz prošlosti i sadašnjosti pa izgleda kao da je sam Dior pravio salonku.

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija