Dior je odavno brend koji je sinonim za skupocene komade poput luksuznih torbi i atraktivnih, savršeno krojenih odevnih komada. Međutim, već nekoliko godina unazad francuska kuća se posebno posvetila aksesorima, shvativši potencijal svojih linija nakita ali i torbi i cipela.
Tako su njihov model minđuša nalik spojenim biserima - the Mise i So Real naočare sa staklima osvojili sve neustrašive, urbane devojke poput Olivie Palermo, Rihanne i Eme Watson, kao i najpoznatije blogerke na svetu.
Na početku nove godine, Dior se posvećuje cipelama kreirajući svoju ultimate verziju klasične salonke. Nova Dioressence stileto salonka ima ekstremno tanku ali blago zaobljenu štiklu koju izgleda kao da ju je neki arhitekta osmislio, ali je prilično stabilna i fashion.
Modeli koji su već sada dostupni za prodaju su mahom u jednoj boji, od najkvalitetnije mat i lakovane kože. Štikla je visoka 10cm, iako je u prodaji i model sa malo nižom štiklom, od 7 santimetara. Cena salonki se zavisno od kože kreće od 660 pa do 710 dolara.
Za potrebe promocije snimljen je zanimljiv i zabavan video u kom se prepliću snimci iz prošlosti i sadašnjosti pa izgleda kao da je sam Dior pravio salonku.
Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti