Već smo navikli na to da neki ljudi daju ogromne sume novca na odeću, obuću i aksesoare. Za njih je sasvim normalno da za jedan par kožnih cipela ili statement torbu izdvoje po 500 dolara. Oook.
Toga su svesne modne kuće koje ulažu priličnu sumu novca u aksesoare.
Navodno, Gucci najveći prihod dobija od kožnog kaiša sa logotipom, a ne od RTW kolekcija, čak ni od torbi.
Međutim, glavni aksesoar poslednjih nekoliko godina nisu ni torbe, niti cipele, niti nakit već mobilni. To će vam reći svaki influenser, pa i vaša drugarica. I to polako dolazi u svest modnih kuća koje su odlučile da lansiraju luksuzne maske za mobilne telefone.
Gucci se opredelio za floroscentne pink modele, Dior za Saddle kombinaciju, Prada za jednostavne i elegantne maske u jarkim bojama, a Burberry za svoj famozni print.
Cene? Paaa prilično paprene.
Prednjači Chanel za čiju crvenu kožnu masku sa šavom i zlatnim logotipom brenda treba da izdvojite 500 funti.
Diorova je 380 funti, a Givenchy oko 270.
Pogledajte u galeriji mini selekciju modela >>>
Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/