Velikim godišnjim izveštajem modna tražilica Lyst pružila je uvid u brojne trendove koji su ove godine uzeli zamah na modnoj sceni, pa tako i otkrila koje su cipele i modni dodatak obeležili godinu na izmaku.
Ove godine više od 200 miliona ljudi pretraživalo je, otkrivalo nove stvari I kupovalo na modnoj tražilici Lyst, a njihove navike uz brojne druge parametre uzeli su u obzir i objedinili u veliki godišnji izveštaj.
Titulu brenda godine prema Lystu poneo je italijanski Miu Miu. Od viralne minijaturne suknje do omiljene torbice slavnih dama Wander, godina na izmaku protekla je u znaku italijanskog brenda. Baletanke s potpisom Miu Miu takođe su obeležile godinu na zalasku zahvaljujući američkoj it devojci Beli Hadid, ali i popularnosti trenda ‘balletcore’ koji je posebno zaživeo među pripadnicima generacije Z na TikToku.
Ogroman uspeh na modnoj sceni ove godine imao je i brend Diesel na čelu s Glennom Martensom kao novim kreativnim direktorom. U Lystovom godišnjem izveštaju poneo je titulu ‘logo godine’, između ostalog, zahvaljujući svojoj hit torbi 1DR i armiji slavnih obožavatelja.
Titulu cipela godine, ni manje ni više, osigurale su kultne klompe Boston brenda Birkenstock čime su nadmašile anatomske sandale Arizona kao najpopularniji model s potpisom nemačkog brenda.
U prvim mesecima aktualne godine potražnja za Boston klompama na Lystu je porasla za neverovatnih 593 %, a svakom obnovom zaliha prodaju se brzinom svetlosti.
I dok su klompe Boston proglašene cipelama godine, Pradina Re-Nylon Re-edition 2000 torba presvučena svetlucavim cirkonima proglašena je modnim dodatkom godine. U letnjim mesecima pretrage za ovom torbicom porasle su za 131 % najviše zahvaljujući generaciji Z kao velikim ljubiteljima Y2K i estetike 90-ih.
Hashtag #pradanylonbag ove je godine na TikToku imao preko 4,2 miliona pregleda.