U pesmama o porodičnim problemima, o periodu tuge, pa čak i daddy issue, pevačica otkriva obilje ličnih problema.

Medutim ono što još uvek ostaje misterija, osim pravog identiteta "Becky", je priča o kostimima koji privlače poglede u scenama koje prikazuju Beyoncin nadrealni pogled na život. 

Kositimi koje Beyonce nosi tokom svog jednosatnog filmskog ostvarenja su toliko moćni da skoro postaju legenda za sebe. Bilo da je u pitanju žuta drapirana "Carmen Jones" flamenko haljina, koju nosi dok razbija prozore na automobilima, uz pomoć bejzbol palice ili sombrero iza koga se Bey potajno skriva, čini se da svaki KOSTIM ima svoju ličnu priču.

Iz razgovora sa Marni Senofonte, stilistkinjom koja je genijalno planirala te izglede, saznajemo da ustvari stvarno i imaju. Senofonte, koja je takode odgovorna za izgled "formacije" sa Gucci monogramom, otkrila nam je priču koja stoji iza izgleda u Lemonade, od Guccija do Roberto Cavallija.

"Lemonade" je bila produkcija zakazanih spontanosti

"Mislim da je priča koju je Beyonce pokušala da ispriča ovim albumom, uvek bila unutar nje. Tako da je to dalo produkciji 'run and gun' aspekt: To nije bilo poput televizijske emisije ili filma sa već napisanim scenariom. Pokušali smo uhvatiti trenutke koji su bili spontani. Tipa: Oh, tu je ova prekrasna svetlost, treba je iskoristiti!. Tako da je sve splet 'zakazane spontanosti'."

foto: Instagram/ladiesonduty

Roberto Cavalli je dizajnirao famoznu žutu "Lemonade" haljinu

"To je zapravo Roberto Cavalli haljina koju je kreirao Peter Dundas. Nismo je planirali u početku dok smo već bili duboko u pripremama za turneju, kada je B. Akerlund primetio tu haljinu. I bilo je savršeno, jer dok smo montirali u Nju Orleansu, Bey je videla da nešto nedostaje. Ispostavilo se da nedostaje Cavalli haljina." 

Queen B u novim spotovima podseća na staroegipatsku kraljicu

"Kim Kimble, koja je bila fantastični frizer na setu, došla je na ideju da pevačici stilizuje krunu od kose nalik frizuri koja se prepisuje egipatskoj kraljici Nefertiti. Tako da ju je i napravila. Za taj izgled Bey je nosila oklopni brus sa potpisom Zana Bayne, a celo telo smo joj oslikali u zlatnu boju."

foto: instagram/beyinceknowles

"Hood by Air" krzno iznelo je na videlo Beyonceinog unutrašnjeg Pimpa.

"Čim sam videla Hood by Air krzno, ja sam ga zavolela. Mislim da je izgled koji je imala u spotu za pesmu Do not Hurt Yourself, bio savršen za to krzno. Kad ga je obukla, Bey je krzno oživela, sa dugim pletenicama i Yeezy izgledom, delujući vrlo moćno. Beyonce je draga devojka, ali ona je ustvari pravi boss i žena Lavica."

foto:Instagram / beyinceknowles

Šešir veći od života koji je putovao preko grance

Što se tiče šešira koju Bey nosi u "Formation" pesmi, njena stilistkinja ima zanimljivu priču: 

"Morali smo da sarađujemo čak sa nekoliko ljudi u Los Anđelesu. Baron Hats je napravio taj veliki Formation šešir. Planirano je da on bude veći od proseka, zbog toga je modistkinja morala zapravo da ide i u Meksiko, jer nismo mogli naći nikoga ko bi napravio šešir od jednog komada filca sa obodom te veličine. Taj šešir se temelji na sombrero šeširu, ali je zapravo mnogo veći, čak veći nego što izgleda."

foto:instagram/formelo

U Gucciju kada kuća gori

"Moj omiljeni izgled iz celog filma je onaj kada smo u zapaljenoj kući. Napravila sam belu čipkanu bodysuit haljinu sa velikim puf rukavima, koju Bey nosi dok ide kroz hodnik u plamenu. U prethodnoj sceni nosi žuto-zelenu Nicolas Jebran haljinu, dok su sve njene žene obučene u futurističke-viktorijanske kostime. Međutim, za scenu ispred kuće, Bey nosi žuto Gucci odelo, a žene oko nje samo krzno, Marc Jacobs Victorian topove i tone Guccija. Ta scena je prikazana samo na trenutak i bio je mrak, ali to je stvarno neverovatna scena za stilistu." 

foto: instagram/josemarlb; bombbehavior

Viktoriansko doba i Antebellum

"Snimali smo priču koja se odigrava u vremenu pre Građanskog rata u Americi i Viktorijanskog doba, i sve to je bilo snimljeno pre revija u februaru. To je smešno, jer se čini kao da su autfiti u filmu inspirisani revijama, naročito što se tiče viktorijanskog trenda. Bilo nam je smešno, jer smo pomislili: O Bože, mi ovo radimo od novembra! Tad sam pomislila kako su svi kreativci na istoj talasnoj dužini. Za pesmu Sorry, Bey sam obukla muško maskirno crno-belo Neil Barrett odelo i na lice smo joj stavili plemenske boje. A za njene plesače sam napravila africke kombinezone. Taj deo je bio zabavan, ali čak i on ima viktorijanski prizvuk."

foto: instagram/rossiandking

Kultura kao anahronizam

"Kad smo počeli da razmišljamo o vremenu pre rata na jugu Amerike, Bey je rekla da treba da snimamo na tim plantažama. Jedino je bilo pitanje: Da li će da nosi autentičnu vintage haljinu ili couture haljinu na ovim plantažama?. Meni je palo na pamet da nosi couture! I onda smo imali 50 neverovatnih žena tamo i Bey u Givenchy haljini u krošnji drveta. To je bio kontrast prema položaju koje su crne žene imale na tim plantažama, a sada su sve bile obučene u couture. Tu se takođe radi o tome da ne znaš gde se nalaziš. Jesi li prisutan? Jesi li u prošlosti? Jer to je ustvari ono o čemu se u ovoj priči radi - o svim stvarima kroz koje ti prolaziš i ljudi pre tebe su isto prošli. Tako je moda ostala u ovom svetu, Šta je vintage?, Šta je sad? Tako da sam pokušala mešati sve najbolje što sam mogla, ostajući verna projektu, ali ipak je to moda, to je Beyonce, a ja htela staviti i trunku zabave u sve."

foto: instagram/beylite

Priredila: Jelena Bokić

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija