Nedavno predstavljen novi parfem "Pop" inspirisao je dizajnerku da izbaci nekoliko odevnih komada i modnih detalja koji bi zaokružili ružičastu priču.
U kampanji je angažovala pevačicu Claire Elise Boucher poznatiju kao Grimes koja ima ružičastu kosu, pa se odlično uklapa u trenutnu viziju ove dizajnerke.
Nakon parfema otišla je korak dalje sa svojim popularnim modelom torbe Falabella, zanimljivom majicom, cipelama sa platformom Elyse, lagani prolećnim šalom i priveskom za ključeve.
Najveću pažnju privukle su ružičaste naočare mačkastog oblika koje simbolizuju pozitivan pogled na svet. Raspon cena kreće se od 165 do 1100 američkih dolara.
Izvor: Buro 24/7
Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti