Na jesen svi smo oduševljeno prokomentarisali kako Dior nije mogao da pronađe boljeg modela za svoj novi muški parfem. Tada nije bilo žene koja nije sa pažnjom i nekom tihom čežnjom gledala Deppa (52) koji se na reklamnim fotkama pojavljuje u košulji ležerno zavrnutih rukava, dok promoviše parfem koji se zove "Sauvage" (divlji).

Kako su nedavno protiv glumca "isplivale" optužbe za nasilje, na društvenim mrežama je zavladao potpuni haos, gde su jedni prokomentarisali da Johnny stvano jeste "divlji" dok su drugi rekli kako je kampanja jednostavno "došla" u pogrešno vreme, iako je objavljena pre oko godinu dana.

"Bila bi loša ideja da neko ko je dobar prijatelj sa ljudima iz 'Diora' sada pomene fotografije Deppa na kojima preko cele fotke piše 'divlji'", napisao je jedan korisnik.

"Da li je još nekome čudno što je Johnny Depp zaštitno lice 'Dior Sauvage'? Loš tajming", jedan je od komentara.

Drugi su bili malo oštriji, poput Jamesa Crispa: "Upravo sam video bilbord za 'Dior' afteršejv 'Sauvage"... u kojoj se pojavljuje Johnny Depp. Baš prigodno".

Ima i onih koji smatraju da je "Dior" znao da je Depp "divlji", pa su ga upravo zato izabrali za zaštitno lice.

"Dejli mejl" je kontaktirao "Dior" za komentare o ovoj kampanji, ali su odbili da o tome komentarišu.

Pogledajte reklamu za "Dior Sauvage":

izvor: Mondo.rs

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija