Ukoliko ste se pitali da li ćemo sačekati još neko vreme da ćerka Cindy Crawford osvoji modeling svet, s obzirom na svoje mlade godine (tek joj je 15!),mislimo da sada nema sumnje da Kaia ide stopama svoje slavne majke. Jer, mini Cindy je novo lice čuvenog Marc Jacobs parfema "Daisy".
Nakon više nego uspešne saradnje koju je Kaia ostvarila sa američkim dizajnerom u kampanji za Marc Jacobs Beauty, ovaj duo nastavlja da sarađuje u novom projektu i to ni manje ni više nego na jubilarnu desetogodišnjicu od izlaska parfema.
"Ovo je moja prva kampanja za neki parfem, i počastvovana sam što je baš za Marc Jacobs, kultni brend koji volim i pratim od malih nogu," izjavila je Kaia u saopštenju koje je pušteno danas zajedno sa kampanjom koja je prvo osvanula na Instagram profilu dizajnera.
U najnovijoj kampanji, u kojoj Kaia neverovatno podseća na mladu Cindy, pozira dok joj vetar mrsi kosu držeći ogromnu parfemsku bocu, ispred ogromne nebskoplave pozadine. Njena šminka je vrlo prirodna, diskretna. Kaia izgleda mlado, sveže, nežno, krhko...
Ovom kampanjom Kaia je potvrdila svoj status najzanimljivije IT cure modelinga u ovom trenutku. Do sada smo je videli u editorijalu za Vogue Italia, Teen Vogue i CR Fashion Book, kao i kampanjama za Alexander Wang, Chrome Hearts i Marc Jacobs Beauty.
Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti