Momenat kada su Naomi, Cindy, Carla, Claudija i Christy izašle nakraju Versace revije, pamtiće svi poklonici mode kao najupečatljiviji fashion trenutak odlazeće 2017. Bio je to svojevrstan omaž legendarnom osnivaču kuće, čuvenom Gianni Versaceu koji je tragično umro pre dvadeset godina na stepenicama svog doma u Miami Beach-u.
Nakon tog epskog izlaza koji je publika pozdravila s ovacijama, luksuzni italijanski brend je odlučio da prolećnu kampanju takođe obeleži kultnim manekenkama koje tokom devedesetih vladale pistama, kampanjama i editorijalima.
Kampanju je osmislila njegova sestra i kreativna direktorka kuće Donatella, dok je vizuelni identitet reklame dao legendarni fotograf Steven Meisel sa kojim brend već decenijama sarađuje. U kampanji se nalaze Naomi Campbell, Christy Turlington, zatim lepotice koje su obeležile početak 21. veka Gisele Bundchen i Natalie Vodianove, ali i mlade nade modelinga Gigi Hadid i Kaia Gerber.
Na fotografijama koje smo mogli da vidimo na Instagramu, poznate dame su ponele kreacije slavne kuće sa prepoznatljivim Versace pečatom - tigrasti dezeni, pop-art print, zlatni statment aksesoari, visoke potpetice...
Manekenke su pozirale ispred motonone sive pozadine, sve u cilju isticanja garderobe i detalja koje nose.
"Bilo je zaista neverovatno raditi kampanju u okruženju prijatelja, a atmosfera na snimanju je bila divna i vesela - izgledalo je kao da smo ušli vremeplov mašinu i vlatili se u devedesete... Izgledalo je kao da je Gianni sa nama", rekla je kreatorka.
Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti