U današnjem svetu, po svoj prilici dovoljno je da imate iole originalno ideju, plasirate je na Instagram i voila!
Za to je dokaz i ovaj Makedonac koji je pokrenuo stranicu sa sadržajem koji bi većinu vernih modnih poklonika instant zainteresovao.
Nalog @runwaytomusicvideo vodi Mario Dodvski i za sada ima svega 506 pratilaca, ali s obzirom da je o ovom njegovom otkrovenju pisao američki Vogue, izvesno je da će se ovaj skorman broj pratilaca vrlo uskoro bar utrostručititi.
Naime, kako sam osnivač kaže, većinu slobodnog vremena koristi na istraživanje o modnim detaljima koji se mogu videti u muzičkim spotovima, mahom onih vezanih za pop i R&B žanr.
Svaki spot prati opis koji podrazumeva naziv dizajnera, kao i kolekcije iz koje je sam model, te fotografija sa revije datog modela.
Tu su fenomenalni outfiti, poput onog iz spota “We Need a Resolution” predivne Aaliyah, koja je ovde nosila model Gianfranco Ferré iz kolekcije proleće/leto 2001, a ima i onih novijih kao što je lime zeleni biki i pvc trenč Christian Cowana, koji je Nicki Minaj nosila u “Barbie Girl”.
"Moja strast ka modi i video spotovima rezultirala je ovim nalogom. Dok sam samo istraživanje počeo da sprovodim istog trenutka kada sam uveo kućni internet, davne 2008", objašnjava Dodovski.
Priredila: Maja Bunčić
Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/
10 NAJBOLJIH ANTI-AGE NAMIRNICA KOJE BOOSTUJU KOLAGEN: Nakon 40. godine pojačajte njihov unos za mlađu i čvršću kožu
ŠTA JE ZAPRAVO LOŠE U ČESTOJ KUPOVINI NOVE ODEĆE? Black Friday je pravo vreme da preispitate šta kupujete i koga pratite
TRIKOVI UZ KOJE ĆE FRIZURA NAKON FENIRANJA TRAJATI DUŽE: Sačuvajte volumen i gustinu kose i po nekoliko dana
NOVA ZARA HAIR KOLEKCIJA ĆE VAS OČARATI: Glitter In Gold donosi proizvode za pozlaćenu kosu tokom praznika
DA LI SE VAŠA LJUBAV GASI? Ovo su 3 faze koje parovi prolaze pred kraj veze ili braka