Naslednica možda i najlepše manekenke u istoriji - Cindy Crawford, mlada Kaia Gerber postala je novo lice brenda Jimmy Choo koji je do sada birao mahom starije i iskusnije manekenke za potrebe svojih kampanja.

Ipak, brend koji je pre dve godine kupio Michael Kors prepoznao je moć mlade Gerberke koaj je prošle godine bila toliko zaposlena da je u senku bacila sestre Hadid, kao i Kendall Jenner.

U najnovijoj kampanji koju je fotografisao Steve Meisel za potrebe promocije prolećne kolekcije, 17-godišnja Kaia pozira u efektnim potret pozama stilizovana u moderne modele obuće ovog luksuznog brenda poput Mimi sandala, zatim Annabell štikli ali i retro-sporty patika Raine.

(Boginje nemaju rok trajanja: Da li su supermodeli iz 90-ih zamenljivi?)

"Kaia je logičan izbor - ona je predvodnica nove generacije supermodela", izkavila je Sandra Choi, kreativna direktorka Jimmy Choo brenda.

"Njena večna lepota i modni pedigre omogućavaju joj da bude pravi kameleon kada je u pitanju stil i da autentično predstavi dinamičnost i raznovrsnost brenda svim budućim generacijama."

Radi što bolje prezentacije Kaia u kampanji nosi majice i dukseve iz limitirane linije koja je nastala kao rezultat saradnje Jimmy Chooa i kreatora Mathiasa Augustyniaka i Michaela Amzalaga ispred M/M Paris, koja je dostupna na sajtu brenda.

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/