Ovogodišnji 48. Fashion Week, poslednji i najvažniji modni događaj u kalendaru 2021. godine, otvoren je modnom revijom čuvene dizajnerke Dragane Ognjenović. Kolekcija koja slavi kontraste oličenje je stila, ženstvenosti i elegantne teksture sa dominantnom crnom bojom, i to je decenijama njen zaštitni znak. U mnoštvu maštovitih pratećih detalja, kao što su svilene rese, kaiševi, staklene perle, ističu se aksesoari izrađeni u limitiranoj seriji, koje je autorka dizajnirala za brend IQOS.
Tako smo, nakratko, vratili uspomene na prvu Beogradsku nedelju mode, i najprestižniju modnu manifestaciju u regionu, održanu pre punih 25 godina, koju je ova dizajnerka i otvorila.
Modeli su izrađeni u jasnoj paleti boja - dominira crna, bela ili boja slonovače u nizu neutralnih, ponekad samo tufnama, dezeniranih komada. Reč je o elegantnoj, "smart", ženskoj odeći.
Dizajnerka, ovom kolekcijom nastavlja da praktikuje "promišljenu modu", i daje primat rafiniranosti. Svedenost je način kojim Dragana Ognjenović opisuje svoju estetiku i to veoma verodostojno, sudeći po izradi svilenih resa i opsežnom vezu na kaputima i sakoima.
Ovo je bila jedinstvena prilika da dizajnerka prikaže i limitiranu seriju aksesoara, koje je osmislila kao deo saradnje sa brendom IQOS. Prvi pogled na ovu ekskluzivnu seriju modnih dodataka, namenjenih punoletnimkorisnicima uređaja za zagrevanje duvana, jasno odaje autorski pečat slavne dizajnerke kao i želju da osmisli komad koji će na pravi način predstaviti prefinjen stil žene i muškarca koji poznaju modu i vole dizajn.
Aksesoari se, simbolično, nose na putovanje u svet bez duvanskog dima, pošto su namenjeni onima koji su za sebe već napravili važan korak u tom smeru i prešli na bolju alternativu u odnosu na cigarete. Važno je napomenuti da ni IQOS nije proizvod bez rizika, jer oslobađa nikotin koji izaziva zavisnost i namenjen je samo punoletnim osobama.
Da bi jedan brend zaslužio potpis Dragane Ognjenović, potrebno je da isprati estetiku koju neguje i sama dizajnerka, ali i da na adekvatan način komunicira svoje standarde. “Prvo i najvažnije je kako vam neko prenese osobine brenda, proizvoda i ideju, a to je čini mi se, najteže. Uverena sam da je IQOS brend koji brine ne samo o proizvodu, već i o klijentima i osobama sa kojima sarađuje”, ističe Dragana.
Saradnja na izradi limitirane serije aksesoara govori o standardima, s obzirom na to da je IQOS mnogo više od premijum uređaja sofisticiranog dizajna. Stoga je Dragana Ognjenović i istakla da deli estetske standarde sa ovim brendom: “Činjenica da postoji ideja da se pronađe put ka boljem i temeljnijem odnosu prema ljudima i prirodi jeste ideja koja i mene vodi, kao i poštovanje estetskih vrednosti i kulture komunikacije. I naravno, dizajn, koji jeste utočiste i oaza lepog.”
Aksesoare čine praktične, meke tašnice od kože, sa specijalnim pregradama u koje, osim uređaja staju i dodaci za svakodnevne i specijalne prilike i dopuna su stila savremenog čoveka koji brine o sebi i utisku koji ostavlja.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti