Posle skoro 50 godina, HUGO BOSS je uveo novi logo za svoj noseći brend BOSS i kompletno rebrendirao sve elemente koji čine njegov vizuelni identitet. Svetski poznati brend BOSS objavio je najnoviju kampanju za kolekciju proleće/leto 2022 pod nazivom #BeYourOwnBoss.

hugo_boss_group_logo_before_after.jpg
BOSS 

Upečatljivi portreti, zabeleženi kamerom čuvenog modnog fotografa i režisera Mikael Jansena, snimljeni su na setovima širom sveta. U kampanji #BeYourOwnBoss učestvuju top modeli Kendal Džener, Hejli Biber i Džoun Smals, zatim svetski poznat američki reper Future, međunarodna TikTok zvezda Kabi Lejm, južnokorejski pevač i glumac Li Min Ho, britanski profesionalni bokser Entoni Džošua, italijanski teniski šampion Mateo Beretini i nemačka atletičarka Alika Šmit.

HBME_110_S22SR_BOSS_Campaign_Kendall_003_crop1_sRGB.jpg
BOSS 

BOSS dobija jedan novi moderan identitet s ciljem da se obrati prvenstveno mlađoj populaciji. Dizajn direkcija, kolekcije, koncept i izgled radnji, kao i svi ostali kanali, komuniciraće razigraniju i ležerniju estetiku, koja pritom ostaje verna osnovnim kodeksima brenda - izvrsnost oblačenja.

HBME_110_S22SR_BOSS_Campaign_Alica_006_sRGB.jpg
BOSS 

Istom prilikom BOSS je najavio višegodišnje partnerstvo sa TikTok superzvezdom Kabi Lejmom. Nakon događaja na Milanskoj nedelji mode, koji je zabeležio više od 4 milijarde pregleda za samo 4 dana i na kojem je Lejm imao svoj debi na modnoj pisti, BOSS je proširio saradnju sa njim kao ambasadorom brenda i uključio ko-dizajniranu ‘capsule’ kolekciju.

HBME_110_S22SR_BOSS_Campaign_Khaby_005_crop_sRGB.jpg
BOSS 

Pod rukovodstvom generalnog direktora Danijela Gridera, HUGO BOSS je otkrio i planove za strategiju rasta koja treba da udvostruči prodaju kompanije do 2025. i obezbedi joj mesto među 100 najboljih preduzeća u tom periodu.