''Odlučili smo da dovedemo selo, te škotske pejzaže u okolini reke Tvid, u gradski život'' počinje priču fotografski duo Inez & Vinoodh o CHANEL kampanji za jesen/zimu 2022/23.
Inspirisani kontrastom između ''putovanja Gabrielle Chanel u prirodu radi pronalaženja inspiracije za odeću od tvida, i njenog života u Parizu koji je nadahnuo moderne žene na slobodu i lakoću odevanja'' podelili su kampanju u dva odvojena koncepta: jedan je na otvorenom, u boji, gde je priroda, magla i misterija, a drugi je sastavljen od crno-belih portreta snimljenih u studiju, sa više grafičkih formi i silueta izvan ravnoteže.
Chanel kolekcija za jesen/zimu 2022/23. je otelotvorenje magične ženstvenosti i delikatne privlačnosti, koju virtuozno kreira Virginie Viard. Ona nadahnjuje, raznežuje i tiho odvodi u zemlju čuda.
Lice kampanje je Rianne Van Rompaey koja nosi različite forme tvida, kombinaciju jesenjih boja i fuksije, kožne haljine, kapute, pletivo.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti