Bilo je rano jutro kada smo je pozvali. Na našu prvu rečenicu o Elle Style nagradi reagovala je ushićeno, a u glasu joj se osetila iskrena radost. Nekoliko dana kasnije, iz Londona nam je došla pravo u redakciju. Nasmejana, ljupka, draga i srdačna. Tršave kose i veselih očiju pažljivo je slušala svaku našu ideju i sa velikim poštovanjem uzvraćala svaku rečnicu. Važi za najbolje stilizovanu Srpkinju u inostranstvu, a pred njenom harizmom teško je da vam kolena ne zaklecaju. Izgleda da joj ni mi nismo odoleli.
U kom trenutku nastaje Mija Porter?
Kada sam bila na poslednjoj godini fakulteta osnovnih studija u Londonu, otvorila sam blog spot, gde sam zapravo svakodnevno nekoliko sati blogovala o stvarima koje me inteesuju i inspirišu. To je bio kao neki kreativni ventil za mene i sve je nastalo organski, bez plana i nekog posebnog predznanja. Godinu dana kasnije preselila sam se u Njujork, kada je street style tek zaživeo, a moji drugari koji su danas uspešni fotografi, krenuli su da fotografišu u tom trenutku. Tako su počeli da me fotkaju po Njujorku, prodaju moje fotografije različitim platformama i agencijama... tako je sve počelo. Od blog spota, street style fotografija, a onda sam počela da idem na revije i da snimam svoj kontent. Iz toga se razvio ceo komercijalni segment, pogotovo u poslednjih pet godina jer sam vremenom morala da se adaptiram i budem sve bolja.
Kako si uopšte otišla u inostranstvo?
Roditelji su me poslali u srednju školu u inostranstvo, tako da sam već sa 15 godina otišla. Prvo u Švajcarsku, zatim u London, Njujork i sada sam ponovo u Londonu. Inače ovde mi žive otac, sestra i brat, što je posle mnogo vremena prvi put da sa svojom porodicom živim u istom gradu, To ima baš veliki pozitivni efekat na moj privatni i poslovni život.
Kako se desila tvoja prva saradnja sa brendom?
To je bila kampanja za Sydney Albertini, umetnicu iz Hamptonsa, a inače jako dobru prijateljicu Anne Wintour. Ona je napravila svoju ready-to-wear kolekciju gde svoje umetničke radove prenosi na garderobu, a njena agencija izabrala je mene da budem lice te kampanje. U trenucima kada je kampanja izašla, Anna Wintour ju je pustila u Vouge, WWD je objavio, kao i mnogi drugi, pa su svi ostali počeli da pišu, da „šeruju“ i pričaju o tome. E to je bio jedan definitivno veliki momenat za moju karijeru.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti