Rođen 1971. godine u gradiću Karara u Toskani, Massimiliano Giornetti je studirao jezike i književnost na univerzitetu u Firenci, a onda proveo godinu dana kao pomoćni kreator kolekcije ready-to-wear i visoke mode za kuću Anton Giulio Grande.

Učio je, takođe, na vrhunskim školama za dizajn – na Međunarodnom institutu za modni dizajn i marketing u Firenci, na londonskom College of Fashion i na čuvenom njujorškom Institutu za modnu tehnologiju.

U grupi Ferragamo počeo je da radi kao dizajner muške trikotaže, a deset godina kasnije, 2010. godine, stigao je do pozicije kreativnog direktora čitavog brenda. To nije mali zadatak – ovo firentinsko modno carstvo ima 2600 zaposlenih u više od 570 prodavnica širom sveta, a Giornetti je zadužen i za nadzor svih globalnih marketinških inicijativa. To je, međutim, bio izazov za koji je ovaj zreli kreator pokazao potpuno spremnim. “Počastvovan sam poverenjem koje su mi ukazali porodica Ferragamo i ova kompanija i verom da ću brendu i nasleđu koje stoji iza njega doneti nove uspehe”, rekao je tada Giornetti.

Kad se na reviji u Milanu u septembru 2011. godine u prvom redu pojavila modna novinarka Anna Dello Russo noseći haljinu iz njegove kolekcije, Giornetti  je mogao biti siguran da je napravio pravi hit.

“Meni se dopada ideja neke žene koja je izuzetno šik”, kaže Giornetti. “Ona ima punu fioku ešarpi s potpisom Valentino, Versace i Ferragamo. I ona zna kako da ih nosi”.

Takva žena možda više ne postoji ni u Italiji a ni u celom svetu, kažu zlobnici, ali Giornettijeva sanjarenja su se pokazala toliko uspešnim da je James Ferragamo oduševljen njegovim idejama. "On toliko dobro poznaje Ferragamo da je u stanju da neprekidno donosi nove ideje, a da svake sezone dodatno gradi DNK našeg brenda”, rekao je unuk osnivača i direktor ženske kožne galanterije u Ferragamo grupi.