Elle Style Award dobitnik i jedan od naših najuspešnijih dizajnera koji iz godine u godinu prevazilazi granice očekivanog i dostižnog, predstavio je svoju prvu underwear kolekciju za leto 2023. Ženske majice, topovi, gaćice, a po prvi put i muški modeli - dostupni su na vebsajtu brenda, a naziv kolekcije Mbody je kombinacija reči Momosa i body koja jasno asocira na glagol na engleskom jeziku - embody, otelotvoriti.
Samo za Elle Srbija, Mihano Momosa otkriva koje su njegove prve asocijacije na leto, more i plažu, ali i zašto je baš u ovoj sezoni odlučio da izbaci svoju prvu underwear kolekciju.
''Prva asocijacija na more mi je Mikonos - moja omiljena letnja destinacija gde se osećam kao kod kuće. Stoga ne čudi što sam baš to ostrvo izabrao za letnju kampanju - Mihano Momosa SuMMer Experience. Boje, vetar, sunce, kristalno čista voda, sjajni ljudi i energija Mikonosa za mene ostaju sinonim za leto.''
''Leto se nekako činilo logičnim za lansiranje kolekcije. Prosto nam se namestilo i da vreme konačne realizacije plana bude početak leta i želeli smo da sezonu u kojoj svi težimo da budemo što opušteniji i slobodniji otvorimo baš sa Mbody'' dodaje Mihailo Anušić koji je radio i kreativnu direkciju kampanje.
Art direkciju potpisuje Adem Grljević, a project leader bila je Ana Šegina. Iza objektiva stajali su Luka Bošković i Stefan Stojanov, a ispred modeli Tara i Srđan iz Demons Model Managmenta, a koje su uređivali hairstyle & makeup eksperti Dalibor Vrtina i Zlata Blagojević.
Najveći manikir trendovi za proleće 2025: Donosimo 6 boja koje će dominirati u novoj sezoni
Zašto je leopard print na cipelama detalj koji biraju modne insajderke? Izdvojite se iz mase uz dašak divlje elegancije
Šta je 'zoning'? Saznajte kako da potpuno transformišete vaš dom uz ovu tehniku uređenja
Old money stil u modernom ruhu: Barn jakna je možda jedini komad koji vam treba ovog proleća
Panel diskusija o osnaživanju žena u poslovnom sektoru 'Budućnost ženskog liderstva': Raznolikost, otpornost i vizija