Kultni francuski brend Saint Laurent doživeo je novi zamah kroz saradnju sa Gwyneth Paltrow, ikonom bezvremenske elegancije. Oskarovka je stala pred objektiv fotografa Davida Simsa, dok je kreativni pečat kampanji dao Anthony Vaccarello, uspešno prenoseći samu suštinu estetike ove prestižne modne kuće.
Objavljena na zvaničnom Instagram profilu Saint Laurenta, kampanja donosi seriju portreta u kojima glumica blista u nizu monohromatskih crnih kombinacija. Gwyneth nosi prepoznatljive komade brenda – smoking sako i jaknu od sjajne kože, sve upotpunjeno naočarima u retro stilu. Rezultat je čist, minimalistički i sofisticiran izgled koji ostaje veran kodovima Saint Laurenta.
Već nekoliko sezona, modnom scenom dominira trend „tihog luksuza“, rafinirana estetika gde se luksuz ogleda u jednostavnosti i kvalitetu materijala. A ko bi ga bolje otelotvorio od Gwyneth Paltrow?
Dok se maksimalistički stilovi ponovo (tiho) vraćaju u modu, udobnost i jednostavna elegancija quiet luxury-a i dalje osvajaju ljubitelje mode. Sa ovom novom kampanjom Saint Laurenta, Gwyneth Paltrow potvrđuje svoj status ključnog lica ovog trenda, dokazujeći da je chic minimalizam i dalje prisutan. Do kada, ostaje da vidimo.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti