Ta revija mu je promenila život. Barem on tako tvrdi. Nakon što mu je prva kompanija koja je proizvodila broševe i šalove bankrotirala i nakon što je za samo tri nedelje kreirao kolekciju sa Donatellom Versace, došao je trenutak kada nije bilo povratka nazad. Njegov talenat je bio primećen.

Jonathan Anderson je na modnu reviju svoje nove i sada veoma uspešne kompanije, JW Anderson, pustio muškarce u nabranim šorcevima, majicama bez bretela, pa čak i haljinama. Iako ste tada retko mogli da nađete jednu lepo napisanu reč o tim lookovima, danas ona ima kultni status. Jer je Anderson pokušao, i uspeo, da ospori ideju muškosti, što predstavlja ključnu tačku u evoluciji modne sfere. Odigrao je tu reviju po svojim pravilima, bez kompromisa, sa sasvim dovoljnom dozom drskosti prema uokvirenim formama.

Nakon toga ga je put slave i talenta odveo u mnoge luksuzne modne kuće, gde je svaki put iznova dokazao svoju specifičnost i ostavljao lični pečat. Kada je Anderson prešao u Dior, to je bila vest dana. Spoj dva uzvišena imena. U proteklim nedeljama, dizajner irskog porekla zagolicao je maštu svih nas stajlinzima poznatih dama na crvenom tepihu, a pre nekoliko dana njegova vizija postala je za nijansu jasnija. Kada je objavljena kampanja za Lady Dior torbu.

Kako je nastala Lady Dior?

Ova tašna sa kraljevskim prizvukom jedan je od zaštitnih znakova francuske kuće. Ono što je Birkin za Hermès i što je 2.55 za Chanel, to je Lady za Dior. Naziv je dobila po najvoljenijoj princezi, onoj koja je želela da bude "kraljica naroda", Lady Diani. Prilikom posete francuske delegacije, prva dama je ponela specijalan poklon za tadašnju princezu od Velsa. Ona je prvobitno spakovala platneni model spomenute torbe, ali pre nego što je uspela da zakopča rajsferšlus na koferu, telefon je zazvonio.

S druge strane veze bio je Bernard Arnault, predsednik i generalni direktor matične kompanije Diora, LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, koji je rekao da je u pripremi kožna verzija torbe sa svim prepoznatljivim motivima - cannage štep i boxy oblik koji se svake sezone reinterpretira. Princeza Diana je prihvatila poklon i rado ga je nosila, a dve godine kasnije torba je ponela naziv u njenu čast - Lady Dior.

Tokom godina, Lady Dior torba je reinterpretirana u raznim bojama, veličinama i materijalima, a kreativna direktorka Maria Grazia Chiuri i drugi umetnici kreirali su nove verzije kroz projekte poput Lady Dior As Seen By i Dior Lady Art. Dior redovno koristi saradnje sa poznatim ličnostima, poput Jisoo, Rosalíe i Marion Cotillard, kako bi promovisao torbu, koja se takođe pojavljuje u serijama i filmovima, uključujući The Crown, Sex and the City i Gossip Girl. Danas Dior nudi oko 80 verzija Lady Dior torbe.

"Sir" Jonathan Anderson i Lady Dior

Pre nekoliko dana Dior je pod palicom Jonathana Andersona objavio kampanju za "novu" torbu Lady Dior. U njoj glavne uloge tumače tri novoimenovane ambasadorke: Mia Goth, Mikey Madison i Greta Lee. Čitava kampanja snimljena je u Pavillon de Musique de la Comtesse du Barry, prostoru koji je izgrađen za Madame du Barry, zvaničnu ljubavnicu kralja Luja XV. Izbor lokacije odražava francuske reference iz 18. veka u Andersonovim prvim dizajnima za ovu kuću.

Mlade glumice, prikazane u cvetnim pejzažima, izgledaju potpuno prirodno, bez šminke, sa nežnim i spontanim pokretima. One se instinktivno kreću kroz kadrove donoseći osećaj renesanse. Andersonovi modeli Lady Dior torbica su drugačiji od prethodnih. Iako mu je omiljeni glumac i donekle idol bio James Dean (pročitao je sve o njemu, pogledao čitavu filmografiju i dugo se oblačio u tom stilu), njegov stil je daleko nežniji od toga.

On je blag i mekan, uvijen u fine linije i krojeve. Upravo to je i preneo na čuvenu torbicu. Prethodne verzije imale su tamniji, rock inspirisan izgled i nosile su jednu dozu mističnosti. Andersonove kreacije su u svetlim tonovima i sa jačim 3D efektom na površini, što, kao i revija sa početka, predstavlja pomak. Korak napred. Uspostavlja novu, svežu ideju.