U najnovijoj kampanji brenda Jacquemus, u kojoj igra Charlotte Le Bon, kanadska glumica koja se proslavila u seriji "The White Lotus", ona je urbana, glamurozna, luckasta i svestrana. Ali, iznad svega, ona je mama. I uvek sa velikom, dobrom torbom.

Ona je mama. I tradicija nalaže da, kada se vrati kući posle napornog dana, umorna od kolega i posla, ti budeš spreman, kao u vojsci, da snažno povučeš duboke čizme i za trenutak joj, tek toliko, učiniš život lakšim.

Ona je mama. Ona trči kući sa pijace i torbama punim povrća da bi stigla da napravi ručak. U kuću uvek ulazi sa kesama iz kojih se prelivaju potrepštine iz nabavke, dok pod miškom jedva nosi omiljeni magazin i stvari sa hemijskog za dugo iščekivani izlazak.

Ona je mama. I u njima uvek ostane jedan komadić detinjastog duha. Kao da će jednim delom bića uvek ostati devojčice. Kao da se nikad neće do kraja preobraziti u odraslu osobu. To naivno i blesavo iskočiće kad se najmanje nadate, u vidu smešnih grimasa dok se sprema pred jedan od retkih izlazaka sa drugaricama.

Ona je mama. I zato uvek, kada razgovara telefonom, mora nešto da zapisuje. To su najčešće neke lude žvrljotine, neki čudni geometrijski oblici ili nežni crteži. Kao u naletu inspiracije ili poput psihoterapijskog pražnjenja, dok se razgovor ne završi olovka se ne ispušta.

Ona je mama. I svaki put, po sili gravitacije koju diktira Marfijev zakon, kada negde krene, najčešće kad je baš u velikoj žurbi, torba mora da joj se zakači za kvaku vrata.

Ona je mama. I svaki put je tu. Da zagrli kad baš jako boli. Da uteši kad sve deluje beznadežno. Da iskritikuje kad je neophodno. Da obriše suze i izmami kez kad iskoči skrivena iza zavese.

Torba Valérie, koju glumica Charlotte Le Bon nosi u svakoj od navedenih situacija u okviru nove kampanje brenda, nazvana je po majci dizajnera Simona Porte Jacquemusa i deo je prolećne kolekcije 2026. pod nazivom "Le Paysan", predstavljene u Orangeriji u Versaju u junu. “Istovremeno zrela i razigrana, Le Valérie je i lična posveta Simonovoj majci i prirodan nastavak tema kolekcije "Le Paysan" - porodice, sećanja i nasleđa,” naveo je brend.

Ova kampanja predstavlja savremenu poeziju svih pesama koje smo ikad pročitali o mamama, njihovoj požrtvovanosti i brizi. Ona je moderna oda majčinstvu i svim sitnim prolaznim situacijama koje su zapravo srž našeg života. Situacije u kojima ona mora da bude prisutna, u svakom obliku, a koje mi ponekad doživljavamo olako. Ovo je veliko hvala njima, svakoj pojedinačno.