Rihanna je definitivno devojka koju modne kuće obožavaju. To dokazuju mnogobrojni fashion pokloni koje je dobila skoro za božićne i novogodišnje praznike, ali i odluka kreativnog direktora Balmaina, Oliviera Rousteinga da baš nju izabere za zaštitno lice prolećne kampanje.
"Kada je ona ispred kamere, imate osećaj da je stvarno jedina devojka na svetu. I kada žena koja inspiriše vašu modu, ponese upravo te kreacije, vaša vizija je kompletirana,“izjavio je Rousteing za sajt WWD.
Kampanju je u Njujorku snimio duo, Inez van Lamsweerde i Vinoodh Matadin, dok je za stajling bila zadužen Mel Ottenberg, inače Rihhanin lični stilista.
Pevačica koja je oduvek bila veliki fan francuske modne kuće se na fotografijama pojavljuje u dva različita izdanja – u ženstvenom, ružičastom kaputu sa zaobljenom linijom ramena i drugom, provokativnom, u jeans haljini sa zlatnim detaljima i lancima, stilizovana samo s ultra, nežnim loknama na bob frizuri.
Ovo nije prvi put da se impresivna Riri pojavljuje kao model u nekoj kampanji (lice Armani Jeansa, ali i sopstvene Make-up linije za MAC), ali mislimo da na ovim fotografijama izgleda najfashion do sada!
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti