Fantastična brojka od milion novih fanova u jednom mesecu omogućila je da profil modne kuće Louis Vuitton na Facebooku ukupno dobije više do 18 miliona "lajkova". Zahvaljujući tome, brend se probio na sam vrh popisa luksuznih modnih kuća na ovoj društvenoj mreži.
Porast se dogodio nakon odlične modne revije za sezonu proleće/leto 2015. u Parizu, kao i glamuroznog otvaranja muzeja Fondation Louis Vuitton arhitekte Franka Gehryja, kojoj je prisustvovao i francuski predsednik.
Među ostalim vodećim luksuznim brendovima na Facebooku nalaze se Burberry, Chanel, Adidas, Michael Kors, Dolce & Gabbana, Christian Louboutin i Roberto Cavalli.
KOJI SU NAJBOLJI PROIZVODI SA HIJALURONOM, RETINOLOM, VITAMINOM C? Milica Bukumirović donosi vodič za svaki tip kože
DA LI STE ZNALI DA JE ZAŠTITA KOŽE OD SUNCA VAŽNA I TOKOM PROLEĆA? Specijalista dermatovenerologije otkriva sve o tome
5 CHANEL PARFEMA KOJE SVAKA ŽENA TREBA DA POSEDUJE U ŽIVOTU: Ovi mirisi su zasluženo vanvremenski klasici
7 DANA JELOVNIKA MOĆNE DIJETE 1200 KALORIJA: Izgubite kilograme uz raznovrstan meni koji preporučuju i nutricionisti
5 RAZLOGA DA SE ODVAŽIŠ DA POSTANEŠ PREDUZETNICA: Ovo je znak koji si čekala!