Fantastična brojka od milion novih fanova u jednom mesecu omogućila je da profil modne kuće Louis Vuitton na Facebooku ukupno dobije više do 18 miliona "lajkova". Zahvaljujući tome, brend se probio na sam vrh popisa luksuznih modnih kuća na ovoj društvenoj mreži.
Porast se dogodio nakon odlične modne revije za sezonu proleće/leto 2015. u Parizu, kao i glamuroznog otvaranja muzeja Fondation Louis Vuitton arhitekte Franka Gehryja, kojoj je prisustvovao i francuski predsednik.
Među ostalim vodećim luksuznim brendovima na Facebooku nalaze se Burberry, Chanel, Adidas, Michael Kors, Dolce & Gabbana, Christian Louboutin i Roberto Cavalli.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti