Italijanski brend je odlučio da predstavljanje novog ženskog parfema bude masivno! Jer, prezentaciju prati ni manje ni više nego erotična kampanja u stilu Fordovih, u kojoj je glavna zvezda, povratnica u svet modelinga, senzualna Lara Stone!
Iako je nov, parfem Eros Pour Femme, je zapravo varijacija mirisa Eros koji je bio lansiran pre dve godine, kada je brzo postao apsolutni hit. Eros Pour Femme je najavljen kao najzavodljiviji parfem na svetu koji na oba pola utiče zavodljivo, moćno nalik strastvenoj, fatalnoj ljubavi.
U gornjim notama Eros ima limun sa Sicilije i bergamot sa Kalabrije, baza su mu nar i jasmin dok su donje note rezervisane za heavy musk i orijentalno, drvenaste note. Pakovanje je takođe u stilu dosadašnjih parfema, zlatna bočica sa Medusom u samom centru.
Kampanju u kojoj holandska manekenka pozira stilizovana u zavodljivu rimsku boginju, sa zlatnim rimljankama kraj zgodnog i obnaženog Briana Shimanskyja koji "glumi" Erosa, boga ljubavi, je snimao slavni fotografski duo Mert Alas i Marcus Piggott.
"Da, Eros je bog ljubavi, ali je kampanja kreirana za Erosa Pour Femme. Želela sam da zapravo Eros bude zaveden, i to od snažne, moćne žene," o kampanji je rekla Donatella.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti