Zašto horoskop kao glavna inspiracija? Smatraš li ga svojevrsnim fenomenom savremenog društva?
Jedna od najbitnijih stvari koje vas uče u školi jeste da društvo utiče i na svoj način diktira modom, dok ona nepresušno crpi inspiraciju iz vremenske lestvice koja ne spoznaje ograničenja. Samim tim, moda živi od kultnog praćenja koje brendovi unutar nje kreiraju. A koji fenomen današnjeg doba iza sebe ima veći broj vernih pratioca od astrologije? Duboko fasciniran, hteo sam spojim tradiciju koja leži iza ovog verovanja, sa digitalnim dobom i meni lično omiljnim vidom izražavanja, modom.
Kako je tekao razvojni put od ideje do realizacije?
Najteža stvar u današnje vreme je da pokušaš da izmisliš ''toplu vodu'' u mestu u kojem svi znaju da ona ''ključa na 100 stepeni''. Maknuo sam se od šporeta i bacio se na smišljanje koncepte i načina na koji ću da pokušam da ga utkam u stvari koje kreiram. Uvek gledajući šta se u svemu tome meni najviše dopada, ne obazirući se previše na okolni žamor, ali u potpunosti svestan njegovog postojanja.
Neki bi rekli da trenerka sama po sebi nije dovoljno inovativan komad, a šta kažeš ti?
Iskreno, i najbolja stvar na svetu može vrlo brzo postati najomraženija ukoliko dođe do prezasićenosti u oku posmatrača. Svestan toga, potrudio sam se da napravim komade koji će na svoj način odstupiti od već dobro utabane monotonije, i postati statement piece-evi našeg društva. Podupreti temeljnim istraživanjem, postavili smo zanimljivu paletu boja koja ide uz korak sa aktuelnostima iz sveta mode. Na sve to dodavši igru različitog pozicioniranja i dizajniranja etiketa koje se nalaze sa spoljšnje strane naših komada. Sa ciljem da dodatno obogatimo izgled i uspostavimo interakciju između osobe koja nosi naše komade, i same odeće. Za kraj dodavši određenu dozu satiričnosti koja definitivno stoji kao jedan od mojih omiljnih pečata koji krasi sve aspekte mog kreativnog stvaralaštva.
Ko se zapravo krije iza brenda Virtual Astrology?
Ja sam angažovan od strane Jelene Milovanović i Sanje Aleksandrov koje su svoju karijere izgradile u tekstilnoj industriji kroz dugogodišnju odanost kvalitetu proizvodnje odeće na domaćem tržištu, po čemu su i danas prepoznatljive. Postavile su mene na poziciju dizajnera i osobe koja će da se bavi celokupnom kreativnom direkcijom. Što obuhvata sve od osmišljavanja koncepta, nadgledanja proizvodnje, pa sve do načina na koji će brend komunicirati sa javnošću. Drugim rečima, stvoriti imidž brenda i njegov lični univerzum u kojem se on kultiviše i dalje razvija.
A kome je namenjen?
Sama tematika oko koje se vrti brend sa sobom nosi već dugo etablinari narativ koji putem naše odeće sada dobija priliku da se predstavi kroz potpuno drugačiji medij. Stoga, naša vrata su otvorena za sve ljubitelje astrologije koji ne poznaju vremenske i uzrasne granice. Slavimo mladost i cenimo starost.
Da li nas očekuje i letnja kolekcija?
Kako je ovih dana konjukcija Jupitera i Neptuna u Ribama, tako se i naša letnja kolekcija uveliko priprema. A vi već znate koga ćemo prvo obavestiti o svim novitetima koje pripremamo za sledeći drop.
Horoskop je centralna tema Virtual Astrology brenda, a za kraj nam reci, u šta ti veruješ i sta tebe pokreće?
Za mene nema ništa bolje od testiranja sebe u do sada neistraženim vodama. Postavljajući sebi prililku da sve svoje veštine i znanje koje si vredno skupljao godinama testiraš van svoje zone komfora, kroz različite izazove. Smatram da je to ključno za lični razvoj, upravo sam iz ovog razloga i prihvatio ovaj posao u kojem su ograničenja proizvodnje daleko drugačija od autorskog vida dizajniranja na koji sam navikao. Na kraju dana, izuzetno je bitno to koliko si dobar u tome što radiš, a još bitnije to koliko možeš da se snađeš sa tim znajem kad te život baci u nepoznato.
Intervju: Tara Đukić