Inspirisana holivudskim divama zlatnog doba i modernim megazvezdama čiji pristup stilu govori „go big or go home“, kolekcija spaja jednostavnu nosivost sa radikalnim glamurom. Ekstrovertni dizajn za večernji izlazak i upečatljivi komadi za napolje, mešaju se sa loungewear odećom za van radnog vremena. H&M Studio S/S23 kolekcija biće dostupna od 2. marta na internet stranici hm.com.
Ključni komadi obećavaju all eyes on me stav. Tu su senzacionalna dugačka, crna, večernja haljina, oversized trench mantil, kožna bajker jakna i bundica od veštačkog krzna. Denim i trenerka za svaki dan za kul devojke, garantuju maksimalnu eleganciju uz minimalni napor. Dva komada ženske odeće, veliki prsluk i maksi suknja visokog struka, oba napravljena od mešavine organskog i recikliranog pamuka, ukrašeni su stotinama ručno šivenih dugmadi. Ona su delimično napravljena od reciklirane plastike koju su prikupili skupljači otpada iz Bangalora, što je deo tekućeg partnerstva između H&M grupe i društvenog preduzeća Hasiru Dala Innovations. U skladu sa H&M-ovim ciljevima održivosti, svaki predmet u kolekciji napravljen je od održivijih materijala, uključujući organski pamuk, reciklirani poliester, kožu bez hroma i Naia™ Renev, cirkularno vlakno proizvedeno od 60% drvne mase iz održivog izvora i 40% sertifikovanog recikliranog otpadnog materijala.
„Moda je vrlo smela ove sezone, pa smo za Studio kolekciju želeli da pomerimo ”okvir” u pogledu boja i silueta. U isto vreme, nadograđujemo odeću za veče ekstravagantnim komadima vanvremenskog stila, poput kožne bajkerske jakne koju možete nositi iznova i iznova“, kaže An-Sofi Johanson, kreativna savetnica u H&M-u.
”Ove sezone dizajnerski tim H&M-a opčinjen je idejom o modernoj megazvezdi koja se neprimetno kreće između izgleda ”van dužnosti” i haljine na crvenom tepihu. Za današnje generacije koje razumeju društvene medije, biti stvaran jednako je važno kao i izgledati kao milion dolara, a mi smo želeli da kreiramo kolekciju koja može da ide iz dana u noć, bez kompromisa u pogledu stila“, kaže Linda Vikel, koncept dizajnerka za H&M Studio.
O kampanji
Kali Učis, kolumbijsko-američka umetnica i dobitnica Grammy nagrade, glavno je lice Studio kolekcije za proleće/leto 2023. Kampanja prati tipičan dan u životu pop zvezde. Učis u kampanju unosi svoj prepoznatljiv, zavodljiv stil serijom stilizovanih slika koje daju širu sliku njenog blistavog života koji živi pred kamerama. Režiju i fotografiju potpisuje Šarlot Vels, dok je stilistkinja bila Džordžija Pendleber.
O H&M Studiju
H&M Studio je kolekcija razvijana u ateljeu dizajnerskog tima H&M-a u Stokholmu, i predstavlja limitiranu i modno naprednu kolekciju. Izlazi dva puta godišnje u skladu sa tradicionalnim modnim rasporedom.
Video i više fotografija iz kampanje možete pogledati ovde >>>https://about.hm.com/news/general-news-2023/dial-up-the-drama-with-h-m-studio-s-glamour-centric-s-s23-collec.html.