Burberry ulazi u novu eru. Otkako je Daniel Lee zvanično zamenio Ricarda Tiscija na mestu kreativnog direktora ovog britanskog brenda, on je učinio sve da ga modernizuje i u njega utka svoj prepoznatljivi #art pečat. Iako je pred Danielom bio zadatak da rebrendira Burberry, ali na stubovima tradicije i korenova, ne možemo da se otrgnemo osećaju da je nova kampanja mnogo više Bottega Veneta nego Burberry (modna kuća iz koje je Lee došao), ili bolje rečeno mnogo više Lee nego Burberry, čemu u prilog ide potpuno isti produkcijski tim koji je angažovan.
Burberry je prvo obrisao sav sadržaj sa svog Instagram naloga, najavljujući novi početak, koji je simbolično obeležen i potpuno novim dizajnom logotipa. Kako je inspiracija bilo nasleđe, usko povezano sa Velikom Britanijom (odakle je i Lee), kampanja je obuhvatila različite talente iz ove zemlje od Shygirl do Lennona Gallaghera. Urbani portreti pokazuju njihovu prirodnu lepotu upotpunjenu elegantnim Burberry lookom, a snimljeni su ispred londonskih znamenitosti.
Novi logo predstavlja tradicionalna Burberry slova u tankom i elegantnom fontu. U međuvremenu, njegov klasičan amblem konja je prikazan sa ilustrativnim obrisom u belim i tamnoplavim nijansama, i krasi svaku fotografiju kampanje, kako bismo ga dobro zapamtili.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti