Čini se da modni svet ne može da se oporavi od sinoćnje Mugler revije za kolekciju jesen-zima 2023. u Parizu. Ovaj modni spektakl obeležio je dugoočekivani povratak Caseya Cadwalladera, kreativnog direktora brenda, jer, podsetimo se, Mugler nije izlagao gotovo tri godine - od pandemije.

profimedia-0752247636.jpg
Agence / Bestimage / Profimedia 

profimedia-0752247067.jpg
Agence / Bestimage / Profimedia 

profimedia-0752247344.jpg
Agence / Bestimage / Profimedia 
profimedia-0752247533.jpg
Agence / Bestimage / Profimedia 

profimedia-0752247218.jpg
Agence / Bestimage / Profimedia 

Ova revija ujedno je i prva nakon smrti Therryja Muglera u januaru 2022, dok je njegova zaostavština nastavila da živi kroz izložbu “Thierry Mugler: Couturissime” u Bruklinskom muzeju u Njujorku. Cadwallader je sada otelotvorio njegov duh i čitavoj kolekciji dao još drskiji, seksipilniji i avangardniji dodir. Lookovi su uključivali kožne korsete uparene sa ultra visokim čizmama i lakovanim detaljima. Na krojene haljine i pantalone dodati su čipkasti ukrasi, dok je dekonstruisan teksas naglašen izrezima i naborima. Kolekcija je dodatno istakla i Mugler najnoviju IT-torbu, a Cadwalladerovu prvu za ovu modnu kuću - Spiral Curve 01.

Cadawallader je sinoć demonstrirao (modnu) silu, a u tome su mu pomogli najpoznatiji svetski top modeli poput Irine Shayk, Adut Akech, Amber Valette, Anok Yai, Mariacarle Boscono, ali i srpske manekenke Nataše Vojnović.

One su odvažno galopirale pistom, ali i pozirale na pokretnom postolju sa kamerom, što je ovu modnu reviju učinilo svojevrsnim performansom. 

profimedia-0752246862.jpg
Agence / Bestimage / Profimedia 

profimedia-0752247113.jpg
Agence / Bestimage / Profimedia 

profimedia-0752247424.jpg
Agence / Bestimage / Profimedia 

profimedia-0752247033.jpg
Agence / Bestimage / Profimedia 

profimedia-0752247275.jpg
Agence / Bestimage / Profimedia 

Najuspešnija srpska manekenka svih vremena već je sarađivala sa Muglerom, i to u video-kampanji za kolekciju proleće/leto 2022, a ove godine je po prvi put postala zaštitno lice domaćeg brenda - Bataković Belgrade. Sinoć je na pisti nosila asimetričnu belu haljinu sa naborima i izrezima u kombinaciji sa čizmama od čipke.

profimedia-0752247558.jpg
Agence / Bestimage / Profimedia 

Podsetimo se, Nataša Vojnović rođena je u Brčkom, a karijeru je započela sa samo 16 godina kao pobednica Elite Model Looka. Bila je zaštitno lice kampanja za Chanel u vreme Karla Lagerfelda, Gucci, Tom Ford, Calvin Klein, te nosila revije Gareth Pugha i Nicolasa Ghesquièrea, a nekoliko puta krasila je Elle Serbia naslovnicu i bila dobitnica Elle Style Award priznanja 2012. godine.

U velikom intervjuu sa Aleksandrom Đuričićem za Elle 2017. godine, Nataša je ispričala:

''Od početka sam znala da lepota nije moj glavni adut. Pre neka sumanuta snaga, moć transformacije i odsustvo straha. Uostalom, došla sam iz zemlje u kojoj je vladalo ludilo devedesetih. Šta je moglo biti gore od toga? Moda je metafora za promene. Neko vreme si u centru pažnje, pa je onda neko drugi. Kao što se jedne sezone nosi zeleno, a sledeće ljubičasto. Taj neuhvatljivi san je moja profesija u kojoj gotovo da nema ničeg konkretnog. Srela sam mnogo anoreksičnih devojaka koje uopšte ne misle da imaju problem s hranom. Ljudi su, takođe, bili ubeđeni i da sam ja na kokainu zato što pucam od energije. Kada sam videla kako stoje stvari, počela sam i sama da igram na tu kartu. Samo neka tako misle, zato što je to kao kul. A kada bi mi neko prišao i ponudio da se poslužim, odgovarala sam: Neka hvala, upravo sam uzela.''