Svetski poznato modno lice i istinski supermodel sa prostora bivše Jugoslavije, Nataša Vojnović, ponovo je u žiži javnosti.
Sa samo dvanaest godina, Nataša je napustila rodno Brčko, da bi nakon pobede na takmičenju Elite Model Look već 1999. godine njena karijera krenula uzlaznom putanjom. Nataša je nosila modele najpoznatijih svetskih kreatora i izgradila veliko ime u modnom svetu, a Elle Style Award priznanje za modela godine osvojila je 2012.
Nakon kraće pauze koja je usledila po rođenju kćerke Gore, ova 43-ogodišnja lepotica vratila se na modne piste gde i pripada, zahvaljujući zanosnoj i atipičnoj lepoti. Naime, ove godine Nataša je bila angažovana u planetarno uspešnoj kampanji brenda Mugler zajedno sa trenutno najpoznatijim imenima svetskog modelinga.
Nataša se takođe ove godine prvi put u profesionalnoj karijeri slikala u kampanji za jedan mladi domaći brend. U pitanju je Batakovic Belgrade, jedini brend sa prostora istočne Evrope koji je dobio priliku da kreira ekskluzivnu kolekciju sa Loro Piana materijalima. Za ovu priliku stala je iza objektiva našeg proslavljenog fotografa Dušana Reljina koji sarađuje sa kreativnim timom Bataković Belgrade.
Inače, ovaj brend, čiji su modeli u isto vreme i classy i casual, je već pokupio simpatije na modnoj sceni ovog dela Evorpe. Pažljivo biran internacionalni tim saradnika vodi računa o tome da brend ima sve atribute jednog svetskog top brenda.
Između ostalih, u ekipi Batakovic Belgrade je i Rikardo Ruini, poznati art direktor koji je radio sa najpoznatijim svetskim brendovima poput Gucci, Fendi, Valentino...
Osnivačica Batakovic Belgrade je model Iva Bataković koja kaže da njen brend želi da podrži žene da osveste svoje kvalitete, na prvom mestu hrabrost, veru u sebe, osećaj da se oblače za sebe, a ne za druge.
“U saradnji sa Loro Piana materijalima, odlučili smo da naše modele učinimo još više vanvremenskim. To je kvalitet koji nijedan modni trend ne može da promeni, koji ostaje večan i aktuelan kroz vreme, koliko god da se trenutna moda menja. Glavna odlika Batakovic Belgrade brenda je sampouzdanje kojim želimo da zrače sve žene“, poručila je Iva Bataković.
Loro Piana je čuvena italijanska modna kompanija sa skoro stogodišnjom tradicijom, specijalizovana za proizvode od kašmira i najfinije, najređe tekstile i sirovine koje svet može da ponudi, uključujići jedinstveni kašmir beba koza u severnoj Kini i Mongoliji, najfiniju merino vunu iz Australije i Novog Zelanda i vlakna cvetova lotosa iz Mjanmara.
„Saradnjom sa Loro Piana materijalima otvaramo novo poglavlje u našem razvoju i ujedno najavljujemo da će ovakvih kolaboracija biti još. I ne samo to – ovim želimo da poručimo da je Beograd postao deo globalne modne scene, te da i ovde mogu da se pronađu prestižni odevnipredmeti od vrhunskih materijala - made in Belgrade. Srećna sam što svoje modele viđam na ulicama, nadevojkama i ženama koje su se prepoznale u vrednostima brenda Bataković – a to su samopouzdanje i poštovanje i prema sebi i prema drugima. To je znak da se brend razvija dobrim putem“, kaže Iva Bataković.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti