U novoj prodavnici može se pronaći i dugoočekivana kolekcija CARA LOVES KARL, dizajnirana u saradnji sa glumicom, manekenkom i aktivistkinjom Carom Delevingne. Rodno neutralna kolekcija odaje zajedničku ljubav i poštovanje koje su Karl i Cara negovali jedno prema drugom. U „ready-to-wear“ liniji, svi komadi odeće i aksesoari napravljeni su od održivih i visokokvalitetnih materijala, sa veličinama u rasponu od XXS do XXL.
Enterijer koji se prostire na 170 kvadratnih metara karakteriše maloprodajni koncept brenda koji pruža privlačan, lagan i sofisticiran doživljaj. Inspirisan kancelarijom i domom Karla Lagerfelda, dekor uključuje luksuzne detalje od mermera, hroma i mesinga uparene sa uokvirenim skicama njegovog rada.
„Stejtment“ tepisi oponašaju one koje je dizajnirao; jedan ima crvenu ivicu, koja liči na onu koju je stavljao na svaku skicu kao zaštitni znak. Stolice od crvenog somota i obloženi drveni podovi su dodatno inspirisani antiknim nameštajem i tradicionalnom francuskom arhitekturom koja se nalazi u KARL LAGERFELD kući u Parizu.
O BRENDU KARL LAGERFELD
Modna kuća KARL LAGERFELD deli ikoničnu viziju i estetiku dizajna svog osnivača, Karla Lagerfelda, spojenu sa savremenim duhom koji je okrenut budućnosti. Brend slavi njegovo kolosalno nasleđe i udahnjuje njegovu strast, intuiciju i neiscrpnu kreativnost u srž svog DNK.
Inspirisan rok-šik stavom Pariza, KARL LAGERFELD portfolio uključuje konfekcijske proizvode za žene, muškarce i decu, kao i torbe, malu kožnu galanteriju, obuću, parfeme, naočare i još mnogo toga. Kreativnu viziju Maison-a predvodi direktor dizajna Hun Kim; dodatni članovi KARL porodice su ambasador brenda i konsultant za proizvode Sebastien Jondeau, i ambasadorka održivosti Amber Valletta.
KARL LAGERFELD se povezuje sa potrošačima u više od 120 prodavnica širom sveta, sa ključnim lokacijama u Parizu, Londonu, Minhenu, Dubaiju i Šangaju. Brend takođe ima premium veleprodajnu mrežu i snažno digitalno prisustvo u Evropi, Bliskom istoku i Aziji, dok KARL.COM vodeća prodavnica doseže 96 zemalja.
U 2019. KARL LAGERFELD se pridružio Paktu o modi, globalnoj inicijativi za održivost koja nastoji da transformiše modnu industriju kroz ciljeve u tri oblasti: klima, biodiverzitet i zaštita okeana.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti