U novoj prodavnici može se pronaći i dugoočekivana kolekcija CARA LOVES KARL, dizajnirana u saradnji sa glumicom, manekenkom i aktivistkinjom Carom Delevingne. Rodno neutralna kolekcija odaje zajedničku ljubav i poštovanje koje su Karl i Cara negovali jedno prema drugom. U „ready-to-wear“ liniji, svi komadi odeće i aksesoari napravljeni su od održivih i visokokvalitetnih materijala, sa veličinama u rasponu od XXS do XXL.

Enterijer koji se prostire na 170 kvadratnih metara karakteriše maloprodajni koncept brenda koji pruža privlačan, lagan i sofisticiran doživljaj. Inspirisan kancelarijom i domom Karla Lagerfelda, dekor uključuje luksuzne detalje od mermera, hroma i mesinga uparene sa uokvirenim skicama njegovog rada.

„Stejtment“ tepisi oponašaju one koje je dizajnirao; jedan ima crvenu ivicu, koja liči na onu koju je stavljao na svaku skicu kao zaštitni znak. Stolice od crvenog somota i obloženi drveni podovi su dodatno inspirisani antiknim nameštajem i tradicionalnom francuskom arhitekturom koja se nalazi u KARL LAGERFELD kući u Parizu.

1 (8).jpg
NIKOLA RUDIC/www.nikolarudic.com 

O BRENDU KARL LAGERFELD 

Modna kuća KARL LAGERFELD deli ikoničnu viziju i estetiku dizajna svog osnivača, Karla Lagerfelda, spojenu sa savremenim duhom koji je okrenut budućnosti. Brend slavi njegovo kolosalno nasleđe i udahnjuje njegovu strast, intuiciju i neiscrpnu kreativnost u srž svog DNK.

Inspirisan rok-šik stavom Pariza, KARL LAGERFELD portfolio uključuje konfekcijske proizvode za žene, muškarce i decu, kao i torbe, malu kožnu galanteriju, obuću, parfeme, naočare i još mnogo toga. Kreativnu viziju Maison-a predvodi direktor dizajna Hun Kim; dodatni članovi KARL porodice su ambasador brenda i konsultant za proizvode Sebastien Jondeau, i ambasadorka održivosti Amber Valletta.

KARL LAGERFELD se povezuje sa potrošačima u više od 120 prodavnica širom sveta, sa ključnim lokacijama u Parizu, Londonu, Minhenu, Dubaiju i Šangaju. Brend takođe ima premium veleprodajnu mrežu i snažno digitalno prisustvo u Evropi, Bliskom istoku i Aziji, dok KARL.COM vodeća prodavnica doseže 96 zemalja.

U 2019. KARL LAGERFELD se pridružio Paktu o modi, globalnoj inicijativi za održivost koja nastoji da transformiše modnu industriju kroz ciljeve u tri oblasti: klima, biodiverzitet i zaštita okeana.

8 (2).jpg
NIKOLA RUDIC/www.nikolarudic.com