Osim što TikTok već godinama diktira beauty trendove, slično je i s modnim novitetima. Pri tom se uglavnom priča o pristupačnim high-street brendovima poput Zare, čije su personalizovane torbe poslednjih dana viralni hit.
Naime, modelima možete dati lični pečat, i to upisivanjem vlastitih inicijala. Iako je Zara na lošem glasu zbog prekomerne proizvodnje odeće i modnih dodataka, zbog čega se verni kupci osećaju stopljeno u masi, čini se da traži nova rešenja za to da se osetite posebno s njenim modnim dodacima, ali i da ih nosite duže.
Sve što kupci treba da odaberu jeste željeni model torbe i natpis koji na nju žele da stavite. Modeli variraju od većih i prostranih do manjih dnevnih torbica, a osim na direktno na nju, inicijale možete da stavite i na kaiš tašne.
Personalizovane torbe zasad su dostupne samo u nekim evropskim zemljama, ali verovatno nećemo morati dugo da čekamo njihov dolazak na srpsko tržište.