Vetrovi promena dotakli su i luksuzni brend Moschino. Nakon deset godina rada na mestu kreativnog direktora, odlazi Jeremy Scott. Vest je potvrdio sam dizajner objavnom na Instagramu, te Massimo Ferretti, predsednik kompanije Aeffe pod kojom se nalazi Moschino. Scott dolazi nakon nedavno održane revije na Nedelje mode u Milanu, te nedavnog lansiranja linije farmerica, Mo5ch1no Jeans, namenjene mlađim potrošačima - što je deo nove strategije samog brenda.
Kada je pre deset godina preuzeo funkciju kreativnog direktora, Jeremy Scott je preuzeo i zadatak transformacije brenda. Ona se i dogodila i na reviji za jesen/zimu 2014 - modeli su prošetali s torbicama u obliku boca šampanjca koje su oduševile tržište, te u haljinama u obliku hamburgera na naduvavanje... Iste godine njegovu reviju nosila je i najpoznatija srpska manekenka Nataša Vojnović.
To je bila samo najava budućih kolekcija koje su u istom trenu zgražavale i oduševljavale modni svet, te mu dodelile opis poslednjeg buntovnika mode, kralja ekscentričnosti i ekstravagancije. Za zapamtiti je kolekcija kreirana u čast velikom Picassu, kao i ona u kojoj je logo brenda spojio s logom McDonaldsa. Šaren, ironičan i nadasve zabavan modni potpis bio je idealan nastavak doživljaja brenda koji je još 1983. osnovao Franco Moschino.
Za sada nije poznat razlog napuštanja, kao ni ko će biti Scottov naslednik. Radi li se ovdje o sličnom modnom resetu kao i u Gucciju s čije je pozicije kreativnog direktora krajem 2022. otišao Alessandro Michele, a koji je gajio impresivnu kolorističku stilistiku, i hoće li tihi luksuz zavladati i Moschinom, tek je za otkriti. Jednako kao i što se mnogi pitaju vraća li se možda na piste Scottov istoimeni brend koji je utihnuo 2019. godine?
Izvor: https://luxurysociety.hr/