PACO RABANNE OD SADA JE SAMO RABANNE: U susret 60. godišnjici postojanja, modni i beauty brend najavljuje promene

Promene se odnose na redizajn brenda, ali i poslovne vizije.

Rabanne

Modna kuća Paco Rabanne u susret 60. rođendanu odlučila se za veliki korak – promenu imena. Naime Paco Rabanne postaje Rabanne, vest je koju je potvrdio i sam brend: “Pojednostavljena i više međunarodnog duha, promena imena u Rabanne predstavlja ključni trenutak za kuću u trenutku u kojem slavi jubilej izuzetnog rasta i raduje se oblikovanju nove budućnosti koja ujedinjuje modu i ljepotu kao jedan jedinstveni potpis i stil života.”

S izuzetnim uspehom i iskustvom u svijetu mirisa, jedan od koraka za budućnost kuće Rabanne su i planovi vezani za nove podvige u svetu lepote i šminke, a već prva kolekcija uključivaće senke, proizvode za usne i svetlucave pigmente koji odražavaju kultne elemente kuće. "Brend prihvata prefinjeniji potpis, s glatkom siluetom slova 'R', monograma koji oličava samouvereni moderni minimalizam dok brend ulazi u novo poglavlje", istaknuto je u samoj izjavi.

Rebranding uključuje novi logo, koji odaje počast osnivaču kuće, a koji je preminuo ranije ove godine, i njegovom "avangardnom nasleđu". Tipografija je izravno preuzeta iz malih slova prikazanih na bočici Calandrea, prvog mirisa brenda, predstavljenog 1969. godine.

Pierre GUILLAUD / AFP / Profimedia 

Kreativni direktor Julien Dossena ostaje na svojoj poziciji koju obnaša već deset godina, a José Manuel Albesa, predsednik odeljenja za lepotu i modu u Rabanneovoj matičnoj kompaniji pod nazivom Puig, istakao je: "Julien je ovde da ostane, i više je nego ikad uzbuđen što istražuje nove teme."