Modna kuća Paco Rabanne u susret 60. rođendanu odlučila se za veliki korak – promenu imena. Naime Paco Rabanne postaje Rabanne, vest je koju je potvrdio i sam brend: “Pojednostavljena i više međunarodnog duha, promena imena u Rabanne predstavlja ključni trenutak za kuću u trenutku u kojem slavi jubilej izuzetnog rasta i raduje se oblikovanju nove budućnosti koja ujedinjuje modu i ljepotu kao jedan jedinstveni potpis i stil života.”
S izuzetnim uspehom i iskustvom u svijetu mirisa, jedan od koraka za budućnost kuće Rabanne su i planovi vezani za nove podvige u svetu lepote i šminke, a već prva kolekcija uključivaće senke, proizvode za usne i svetlucave pigmente koji odražavaju kultne elemente kuće. "Brend prihvata prefinjeniji potpis, s glatkom siluetom slova 'R', monograma koji oličava samouvereni moderni minimalizam dok brend ulazi u novo poglavlje", istaknuto je u samoj izjavi.
Rebranding uključuje novi logo, koji odaje počast osnivaču kuće, a koji je preminuo ranije ove godine, i njegovom "avangardnom nasleđu". Tipografija je izravno preuzeta iz malih slova prikazanih na bočici Calandrea, prvog mirisa brenda, predstavljenog 1969. godine.
Kreativni direktor Julien Dossena ostaje na svojoj poziciji koju obnaša već deset godina, a José Manuel Albesa, predsednik odeljenja za lepotu i modu u Rabanneovoj matičnoj kompaniji pod nazivom Puig, istakao je: "Julien je ovde da ostane, i više je nego ikad uzbuđen što istražuje nove teme."