Poslednjih godina, saradnje u modnoj industriji dostigle su novi nivo kreativnosti i popularnosti, dovodeći do inovativnih i trendi proizvoda. Ovog leta, vrhunac takvih fashion poduhvata je najnovija kolaboracija između ikoničnih brendova CLOT i adidas Originals, koja ponovo potvrđuje modni status kultnih Gazelle modela.
Edison Chen, suosnivač CLOT-a, dizajnirao je ovu inovativnu patiku Espirazella kombinujući klasičan izgled Adidas Gazelle sa espadrilama, stvarajući jedinstvenu estetiku pogodnu za letnju sezonu. Posebna karakteristika ovih patika je njihov tkana tekstura, koji prekriva gornji deo i jezik patike, osiguravajući da je svaki par patika zaista jedinstven. Pertle od užadi i rekonstruisane tri linije od sićušnih perlica dodaju dodatni dodir elegancije i sofisticiranosti.
Najistaknutija karakteristika CLOT x adidas Gazelle komada je nesumnjivo njihov đon. Obogaćen pletenim detaljima, ovaj višeslojni element ne samo da poboljšava estetski izgled, već i pruža poboljšanu udobnost i trajnost. Tako su patike ne samo modne, već i funkcionalne, što je ključno za svakodnevno nošenje.
Modeli su dostupni od 14. juna na adidas.com i u odabranim prodavnicama po ceni od 160 dolara. Kolekcija sadrži vintage jakne, majice za kuglanje, majice sa rebrastim rukavima i bermude.
Inače, zaštitno lice kampanje je južnokorejska zvezda Jennie Kim, trenutna IT devojka modnog sveta. Nakon saradnje sa Chanelom i Calvinom Kleinom, 28-godišnja pevačica iz K-pop benda Blackpink debitovala je na pisti za Jacquemusovu 'La Casa' reviju na Capriju i zatvorila je.
Izvor: ELLE/N.K.