Razigrani dizajn i ozbiljan pogled: John Malkovich lice je nove modne kampanje brenda JW Anderson

John Malkovich zrači ekscentričnom elegancijom u novoj JW Anderson kampanji za Loafer Bag.
John Malkovich zvezda je nove kampanje za JW Anderson Loafer Bag, prvoj od kada je brend ove godine obnovljen. Foto: Courtesy of JW Anderson

"To je van moje kontrole", ponavljao je Vicomte de Valmont, između mnogih drugih lažnih izjava koje je pokušavao da nabroji kao razlog zašto ostavlja Madame de Tourvel. U tom trenutku su Jonathanu Andersonu, zasigurno, kao i svima koji su gledali film "Dangerous Liaisons", zasuzille oči. Zato je i postao jedan od njegovih omiljenih filmova. A John Malkovich, koji surovo izgovara reči sa početka, jedan je od njegovih omiljenih glumaca.

Malkovich x JWA

Dizajnerova privrženost filmu i poštovanje prema jednom vrlo specifičnom glumcu, baš kao što su i same njegove kreacije, prerasli su u saradnju. John Malkovich glumi u novoj kampanji za JW Anderson Loafer Bag, prvoj od kada je brend ove godine obnovljen. Kampanja prikazuje komade iz JW Anderson resort i proleće 2026 kolekcija, kao i najnovije mokasine, izrađene u Italiji od brušene kože.

Ovo je prva kampanja u kojoj Jonathan Anderson i Malkovich sarađuju. Anderson je dugogodišnji fan glumca, poznatog po filmovima kao što su "Dangerous Liaisons", "Being John Malkovich" i "In the Hand of Dante", koji je režirao Julian Schnabel, a premijerno je prikazan ranije ove godine. Kampanju je fotografisao Heikki Kaski, styling je radio Benjamin Bruno, dok je kreativna direkcija bila pod Andersonovim nadzorom. Sve je snimljeno u Stepney Townhouseu u istočnom Londonu, kući koju su privatni vlasnici obnovili.

Pogledajte novu kampanju Johna Malkovicha i JW Anderona.

Malkovich je poznat po svojim ekscentričnim ulogama i intenzivnoj glumi. Zato je saradnja sa čovekom avangardnog dizajna, koji koristi i menja razne oblike i linije u svojim kreacijama - baš kao što Malkovich u svojim ulogama kombinuje miran ton, izbezumljenost koja izbija iz njegovih krupnih očiju i glas koji, kada podigne, zastraši, sve kombinujući u jedan skladni mix ludila - potpuno prirodna. Njegovo glumačko nasleđe savršeno se uklapa u kreativnu ideju Andersona, stvarajući sklop razigrane ozbiljnosti u zanimljivoj kampanji.

Saranja John Malkovich i brenda JW Anderson deluje potpuno prirodno. Foto: Courtesy of JW Anderson

Stvari se menjaju…

Sve se polako menja u JW Andersonu, koji se u proteklih nekoliko meseci preusmerio na lifestyle, aksesoare i luksuzne predmete za dom. Novi veb-sajt brenda prikazuje poznate ličnosti - uključujući Bena Whishawa i Lucu Guadagnina - u razigranim modnim kombinacijama ili kako se igraju sa nameštajem i predmetima. Anderson je u intervjuu u septembru rekao da je pivot brenda ka lifestyleu do sada bio uspešan: "Imamo sve, od stolica preko bokala do keramike. Nikada nam nije išlo bolje - nikada u istoriji brenda", rekao je Anderson. "Ovo je uzbudljiv trenutak, stvari se menjaju..."