Savremena poezija i oda majkama: Charlotte Le Bon u novoj Jacquemus kampanji

Charlotte Le Bon je zaštitno lice nove Jacquemus kampanje za torbu Valérie, inspirisane majčinstvom.
Jacquemus kampanja za novu torbu Valérie predstavlja savremenu poeziju svih pesama koje smo ikad pročitali o mamama, njihovoj požrtvovanosti i brizi. Foto: Courtesy of JACQUEMUS

U najnovijoj kampanji brenda Jacquemus, u kojoj igra Charlotte Le Bon, kanadska glumica koja se proslavila u seriji "The White Lotus", ona je urbana, glamurozna, luckasta i svestrana. Ali, iznad svega, ona je mama. I uvek sa velikom, dobrom torbom.

Ona je mama. I tradicija nalaže da, kada se vrati kući posle napornog dana, umorna od kolega i posla, ti budeš spreman, kao u vojsci, da snažno povučeš duboke čizme i za trenutak joj, tek toliko, učiniš život lakšim.

Ona je mama. Ona trči kući sa pijace i torbama punim povrća da bi stigla da napravi ručak. U kuću uvek ulazi sa kesama iz kojih se prelivaju potrepštine iz nabavke, dok pod miškom jedva nosi omiljeni magazin i stvari sa hemijskog za dugo iščekivani izlazak.

Ona je mama. I u njima uvek ostane jedan komadić detinjastog duha. Kao da će jednim delom bića uvek ostati devojčice. Kao da se nikad neće do kraja preobraziti u odraslu osobu. To naivno i blesavo iskočiće kad se najmanje nadate, u vidu smešnih grimasa dok se sprema pred jedan od retkih izlazaka sa drugaricama.

Ona je mama. I zato uvek, kada razgovara telefonom, mora nešto da zapisuje. To su najčešće neke lude žvrljotine, neki čudni geometrijski oblici ili nežni crteži. Kao u naletu inspiracije ili poput psihoterapijskog pražnjenja, dok se razgovor ne završi olovka se ne ispušta.

Ona je mama. I svaki put, po sili gravitacije koju diktira Marfijev zakon, kada negde krene, najčešće kad je baš u velikoj žurbi, torba mora da joj se zakači za kvaku vrata.

Ona je mama. I svaki put je tu. Da zagrli kad baš jako boli. Da uteši kad sve deluje beznadežno. Da iskritikuje kad je neophodno. Da obriše suze i izmami kez kad iskoči skrivena iza zavese.

Torba Valérie, koju glumica Charlotte Le Bon nosi u svakoj od navedenih situacija u okviru nove kampanje brenda, nazvana je po majci dizajnera Simona Porte Jacquemusa i deo je prolećne kolekcije 2026. pod nazivom "Le Paysan", predstavljene u Orangeriji u Versaju u junu. “Istovremeno zrela i razigrana, Le Valérie je i lična posveta Simonovoj majci i prirodan nastavak tema kolekcije "Le Paysan" - porodice, sećanja i nasleđa,” naveo je brend.

Ova kampanja predstavlja savremenu poeziju svih pesama koje smo ikad pročitali o mamama, njihovoj požrtvovanosti i brizi. Ona je moderna oda majčinstvu i svim sitnim prolaznim situacijama koje su zapravo srž našeg života. Situacije u kojima ona mora da bude prisutna, u svakom obliku, a koje mi ponekad doživljavamo olako. Ovo je veliko hvala njima, svakoj pojedinačno.