Kampanja Clean Up Your Belgrade inspirisana je globalnom Clean Up Your Act inicijativom brenda HUGO, koji kontinuirano radi na umanjenju ekološkog otiska, u cilju očuvanja planete. Ovakav stav brenda deo je šire strategije HUGO BOSS grupacije i ostvarenja njene vizije o klimatski neutralnoj modnoj industriji do 2050. godine, a u okviru koje brend nudi proizvode koji moraju biti sačinjeni od minimum 60 odsto održivih materijala, usklađenih sa odgovarajućim ekološkim standardima.
U okviru kampanje Clean Up Your Belgrade kreirana je i posebna Clean Up Your Act (CUYA) capsule kolekcija odevnih predmeta i aksesoara napravljena od organskog pamuka, ostataka tkanine i recikliranih materijala, a 20 odsto od prodaje svakog artikla iz ove kolekcije u Srbiji biće donirano organizaciji Trash Hero Belgrade.
„Značaj ovakvih akcija je u tome što se kompleksnom problemu prilazi malim koracima - kada svako doprinese sa svoje strane po malo, jedan veliki problem deluje lakši. Okupe se sjajni ljudi željni da promene barem deo sveta oko sebe, što jača osećaj solidarnosti“, rekla je Dragana Katić, osnivačica ogranka Trash Hero organizacije u Srbiji.
Ova kolekcija uključuje brojne moderne artikle - od parki ispunjenih recikliranim tkaninama, preko sportske odeće izrađene od mešavine organskog pamuka i recikliranih vlakana, do patika u koje su, između ostalog, utkana i vlakna napravljena od recikliranih plastičnih boca, koje bi u suprotnom završile u okeanima. Komadi iz ove kolekcije nose posebnu oznaku “ODGOVORNO” koja ih jasno odvaja od ostalih proizvoda, a dostupni su u HUGO radnji u TC Galerija.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti