Postoji nesporna privlačnost u odabiru fashion & beauty, pa i decor trendova po uzoru na Francuskinje, od njihovih chic klasičnih modnih komada, pa do raskošnih zlatnih ogledala koja krase velike pariske salonce.
Ipak, jedna specifična oblast u kojoj se Francuskinje izdvajaju više nego iko drugi jeste nega kože. Priznaćete - one imaju zaista neverovatnu kožu, zbog čega su na ulicama uvek uhvaćene sa minimalnom količinom šminke, ali sve je to zahvaljujući njihovim domaćim, francuskim beauty brendovima kojima su verne. Oni su zaslužni za očuvanje njihove mladolike i sjajne kože, ali i za njihovo ulepšavanje koje uvek izgleda tako prirodno.
Zato, ako tražite kultne proizvode za negu kože, onda se osvrnite na francuske brendove - srećom dostupni su i na našem tržištu, tako da nam sjaj francuskih devojaka nije nedostižan. U nastavku otkrijte 10 brendova u koje se Francuskinje kunu kada je besprekorna koža u pitanju.
1. Nuxe
Započnimo priču sa jednim od naših omiljenih francuskih brendova za negu kože Nuxe. Osnovan je daleke 1989. i dostigao je kultni status samo dve godine kasnije lansiranjem svog sada legendarnog Huile Prodigieuse višenamenskog suvog ulja. Francuski apotekarski brendovi često imaju reputaciju osnovnih, ali efikasnih formula, ali Nuxe se odnosi na luksuz i uživanje. Svi proizvodi su formulisani da maze i kožu i čula i prožeti su Nuxe-ovim zaštitnim znakom - mirisom cvetova narandže.
2. Bioderma
Šta bi bila francuska nega kože bez Bioderme? Bioderma stvara formule za kosu i kožu zasnovane na nauci još od 70-ih godina, ali kada je njeno micelarno rešenje lansirano 90-ih, brend je od tajne francuske devojke postao globalni uspeh.
3. La Roche-Posay
Još jedan francuski brend za negu kože podržan od nauke još od 70-ih godina, La Roche-Posay je brend kojem se uvek vraćamo kada imam problem sa aknama i iritacijama, i trebaju nam nežni, efikasni proizvodi koji rade. Brend se ponosi partnerstvom sa dermatolozima u stvaranju formulacija koje deluju, a svi proizvodi su nekomedogeni (što znači da neće zapušiti pore) i testirani na osetljivoj koži.
4. Caudalie
Pored svog besprekornog ukusa u lepoti i modi, Francuzi su poznati po nečem drugom: vinu. I iako Caudalie nije brend koji flašira vino, on uzima inspiraciju iz istog ključnog sastojka, grožđa. Osnovan 1995. od strane jednog bračnog para, Caudalie je jedan od prvih francuskih brendova za negu kože koji je opčinio svet. Svaki proizvod je poznat po tome da koži daje neverovatan sjaj.
5. Vichy
Osnovan 1931. godine od strane Prospera Hallera, Vichy Laboratoires decenijama stvara kultne francuske proizvode za negu kože iz francuskog vulkanskog regiona Auvergne. Brend koristi mineralnu vodu iz obližnjih izvora kao osnovu za svoje formulacije koje pospešuju prirodnu sposobnost kože da ojača svoju barijeru. Pored toga, brend sarađuje sa najboljim dermatolozima i stručnjacima za alergije kako bi osigurao da svi proizvodi budu pogodni i za najosetljiviji ten.
6. Avène
Nazvan po regionu Francuske u kojem je osnovan, Avène ima jedinstveno poreklo. Legenda kaže da je jedan konj sa problematičnom kožom izlečen nakon pijenja i kupanja u termalnom izvoru u Avène-u još 1700-ih. Mit ili ne, ovo je postalo mesto za dermatološki objekat u koji bi pacijenti dolazili da se leče od raznih kožnih tegoba ovom magičnom izvorskom vodom. Godine 1990. stvoren je Avène kakav poznajemo - koristeći istu vodu kao ključni sastojak u svojim francuskim proizvodima za negu kože.
7. Embryolisse
Embriolysse je zapravo stvoren u pariskoj bolnici 1950. godine kao način za hidrataciju i negu kože pacijenata. Zatim je uveden u francuske apoteke, nakon čega ga je cela zemlja postala zaljubljena u njihov višenamenski losion. Ovu osnovnu hidratantnu kremu sada imaju svi pripadnici A-liste poput Gwyneth Paltrow, te Francuskinje i modne influenserke.
8. L'Occitane
Za razliku od francuskih apotekarskih brendova, L'Occitane je tradicionalni francuski brend za negu kože koji je šampion prirodnih sastojaka. Iako je brend poznat po tome što proizvodi neke od najboljih proizvoda za kupanje i telo, njegova linija za negu kože takođe se ne sme propustiti. Ima ograničenu ponudu, ali svaki proizvod za negu lica u svojoj liniji obožavaju ljubitelji lepote širom sveta. P.S. Ne zaboravimo njegove fantastične parfeme.
9. Clarins
Oprošteno vam je ako ste mislili da je Clarins jedan od konglomerata lepote koji je samo iskoristio francusko nasleđe (na kraju krajeva, to je možda jedan od najpoznatijih kozmetičkih brendova na svetu.) Međutim, Clarins je zapravo porodično preduzeće koje je osnovano u Parizu 1950-ih. Kombinujući moć biljnih ekstrakata sa impresivnim naučnim istraživanjima, Clarins proizvodi spajaju dve najvažnije francuske potrebe za negom kože: luksuzni su za korišćenje i zaista deluju.
10. SVR Laboratories
Osnovan 1962. godine, mnogo pre nekih drugih poznatih francuskih apotekarskih brendova, SVR su kreirala dva farmaceuta da bi zadovoljila potrebe onih koji imaju osetljivu kožu. Bio je to jedan od originalnih brendova koji je došao do nege kože iz naučnog, farmaceutskog ugla, i zaista je izuzetan. Ako imate problema sa osetljivom kožom, preporučujemo vam da isprobate neke od njenih proizvoda, pre svega kremu za sunčanje.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti