Bunt prema sistemu. Otpor prema društvenim standardima i šablonima. Raskidanje veza s tradicijom. Otvorenost ka novom, avangardnom, originalnom. Kreativnost bez limita. Savršenstvo satkano od nesavršenstava. Neustrašivo, na ivici provokativnog, gotovo kontroverznog. I sve to upakovano u minimalističan, odvažan dizajn. Upravo to predstavlja novi, mladi brend mirisa BORNTOSTANDOUT, koji je stigao u Belodore, najveći evropski lanac niche parfimerija u regionU.

Na događaju u Belodore parfimeriji u tržnom centru West65, ELLE je imao ekskluzivnu priliku da upozna gospodina Juna Lima, osnivača i kreativnog direktora ovog jedinstvenog brenda, izuzetnu ličnost koja kroz umetničku estetiku izražava vrednosti brenda. Njegova životna filozofija proističe iz njegovog iskustva i primera – Jun je pre četiri godine napustio svet investicionog bankarstva i odlučio da od sopstvenog hobija i najveće strasti napravi biznis koji će udisati i živeti.

TTP06655.jpg
PREDRAG Djokic/TEATARPRO produkcija 

TTP07496.jpg
PREDRAG Djokic/TEATARPRO produkcija 

TTP06682.jpg
PREDRAG Djokic/TEATARPRO produkcija 

BORNTOSTANDOUT karakteriše jak kontrast crvene boje nasuprot bele na bočicama parfema koje su inspirisane belim porcelanom (tradicionalni kulturni simbol Koreje), provokativna imena i sirove foto kampanje koje su nešto drugačije od onoga što obično očekujemo kada su u pitanju luksuzni brendovi. Ali brend kaže: ‘’Who f****n’ cares?’’

Mi smo sa zadovoljstvom isprobali BORNTOSTANDOUT parfeme i možemo reći da su njihovi mirisi izvanredni. Uniseks mirisi koji su dostupni u Belodore-u su: Smokin` Gun, Sex & Cognac, Fig Porn, Dirty Rice, Naked Neroli, Mud, Indecent Cherry, DGAF, Drunk Lovers, i Dirty Heaven. ELLE favorit? Dirty Rice!

O BELODORE parfimerijama

Belodore - The art of fragrance, the science of beauty

Od svog osnivanja 2020. godine, Belodore je sinonim za luksuz i jedinstvenost. Ovaj međunarodni lanac niche parfimerija prisutan je u 6 zemalja: Bugarska, Hrvatska, Mađarska, Severna Makedonija, Crna Gora i Srbija. Lanac Belodore parfimerija broji 13 prodavnica gde stručno osoblje svojim znanjem i ljubaznošću doprinosi ličnom iskustvu kupovine.

Na policama Belodore prodavnica stoje pažljivo odabrani brendovi (preko 50) sa 4 kontinenta kao što su: Creed, Tiziana Terenzi, Xerjoff, Acqua di Parma, Dr. Barbara Sturm, Elemis i mnogi drugi. Belodore je prisutan i online sa 4 internet prodavnice za 4 različita tržišta: Mađarska, Hrvatska, Srbija i Crna Gora.

Odabir parfema u Belodore parfimerijama je više od obične kupovine: to je jedinstvena prilika da ponesete sa sobom komadić istorije, umetnosti i inspiracije. Sa izborom najfinijih mirisa i visokokvalitetne kozmetike, ovde možete doživeti zašto se niche parfem definiše kao "čista umetnost".

O BORNTOSTANDOUT

BORNTOSTANDOUT® je korejski parfemski niche brend lansiran 2022. godine.

Jun Lim je osnivač, vlasnik i kreativni direktor ovog trenutno veoma popularnog niche brenda parfema o kome priča ceo svet. Brend, već uveliko poznat po svojim umetničkim izražajima, hrabrim vizualima i originalnim mirisima, osvaja svet parfema.

BORNTOSTANDOUT se zaista ističe, jer je moto brenda: ‘’živeti život bez kritika i pobuniti se protiv standarda’’.

Parfemska boca BORNTOSTANDOUT je reinterpretacija belih porcelanskih boca iz perioda dinastije Joseon, a koje karakteriše prostrana struktura, vrhunska estetika i kvalitet. Da bi dramatično prikazali identitet brenda koji je senzualan i dekadentan, replicirali su rafiniranu, ali obimnu krivinu belog porcelana i čistu belu boju kao osnovu parfemske boce. Vatreno crvena (Crimson Red), je boja koja je možda najdramatičnije kontrastna beloj, i brend je koristi kako bi predstavio nestandardni i provokativni identitet brenda.