Kada napunute sweet 16 u Americi, pa i drugim razvijenim zemljama praksa je da dobijate svoj prvi automobil ili raskošnu slavljeničku tortu sa još raskošnijoom žurkom, ali kada ste ćerka Kate Moss - u ovom svetu, onda dobijate svoj prvi ugovor sa Marc Jacobsom, i to kao zaštitno lice njegove nove beauty kampanje.
Kako je uopšte došlo do ove saradnje Marc Jacobs lično je objasnio, ispod posta na Instagramu na kome se nalazi fotografija Lile Moss.
"Kada sam prvi put upoznao Lilu, to je bilo 2008., bio sam na odmoru na Ibici i otišao sam u posetu njenoj majci. Lila je tada imala svega šest godina, ali je njen karakter, prirodna lepota i celokupno ponašanje bilo vrlo istaknuto. Naredni put kada sam video Lilu bilo je to na venčanjeu njene majke, 2011. godine i Lilina lepota i karakter bili su još upečatljiviji. U julu ove godine poslednji put sam video Lilu, kada ju je Kate dovela na set za snimanje naše beauty kampanje. Bilo je pomalo nadrealno imati u studiju Kate u društvu sa njenom ćerkom, jer me je to instant vratilo u onaj period kada sam tek upoznao Kate sa njenih 18. Lilina lepota, staloženost, strpljenje i ljupkost, učinili su ovaj projekat još značajnijim i posebnijim, no što sam to uopšte mogao da pretpostavim. Sa svakim kadrom koji smo fotografisali i sa svakim izgledom u koji je ušla, Lila je to učinila bez mnogo truda i sa gracioznošću. Hvala ti Lila, što si bila deo ovog izuzetno specijalnog projekta", obrazložio se i zhvalio Marc Jacobs.
Da li je Lila opravdala ove velike reči, možete otkriti već pri prvim kadrovima kampanje.
Bilo da se složite sa američkim dizajnerom ili ne, činjenica je da je pred talentovanom Lilom svakako zavidna karijera shodno njenom porodičnom pedigreu.
Koliko će trajati, to ne znamo, ali verujemo kako će mladoj Lili svakako biti izuzetno teško ne samo nadmašiti, već i generalno koračati stopama njene čuvene majke.
Ipak, činjenica je da se Lili svetla budućnost smeši.
Pre nekoliko dana otvorila je svoj zvanični Instagram profil, na kome ima svega par fotografija, upravo iz pomenute kampanje, a već sada ima 16.000 pratilaca.
Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti