Iako su nam kalendari neretko već popunjeni u ovo doba godine, podsetnik za jedan događaj nestrpljivo se iščekivao – jedinstveni dm Feel event kakav do sada nije viđen u našoj zemlji! U godini u kojoj proslavlja dve decenije poslovanja u Srbiji, vodeći drogerijski lanac dm drogerie markt organizovao je nezaboravnu beauty manifestaciju u Hali 5 Beogradskog sajma, za sve one kojima je dm već godinama nezaobilazno mesto kupovine, relaksacije ali i zabave.
S ciljem da obraduje svoje verne kupce, ali i da na jednom mestu okupi brojne saradnike – zaposlene, influensere i medije, kompanija dm je ovim autentičnim događajem sajamskog tipa postavila nove standarde na tržištu. Pod krovom Hale 5 nastala je prava dm čarolija, a svi posetioci su uživali u pažljivo kreiranim aktivnostima, atraktivnim foto-kornerima i saznali nešto više o novim trendovima u industriji lepote.
U okviru unikatnih postavki našli su se razni makeup štandovi, kao i oni sa prepoznatljivim brendovima za negu lica, kose i prirodne kozmetike, koje su pratile brojne nagradne aktivacije i interaktivne radionice. „Događaj dm Feel je osmišljen sa idejom da zajedno, na jednom mestu, doživimo sve ono što dm predstavlja za sve nas prisutne, zaposlene, saradnike, kupce, a to je mnogo više od omiljene drogerije za nabavku – to je ona potrebna doza inspiracije, zajedništva i poverenja. Zato je ova manifestacija naš način da vam poklonimo dm svet u jednom novom svetlu, kroz autentična iskustva na svakom koraku, i da se potrudimo da ovaj događaj ostavi samo najlepše utiske. Zaista smo neizmerno ponosni i zahvalni što imamo priliku da budemo prisutni u svakom vašem danu i što uvek iznova birate dm“, poručila je posetiocima Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka Marketinga i komunikacija, dm Srbija i Severna Makedonija.
Već na samom ulazu na događaj svi prisutni su dobili specijalne „pasoše“ i torbe za nezaboravno dm putovanje tokom kog su imali priliku da se bliže i u novom svetlu upoznaju sa svojim najdražim brendovima, dobiju razne savete i saznaju trikove od profesionalnih šminkera, ali i da pokažu svoju kreativnost na radionici za oslikavanje džinsa. Obilazeći štandove, posetioci su popunjavali svoju kolekciju pečata i dobijali full sizepoklon-proizvode, a upotpunjena kolekcija pečata omogućila je učešće u nagradnom konkursu. Poznata lica s društvenih mreža našla su se u ulozi moderatora raznih programa, celodnevni događaj pratila je sjajna atmosfera, dok je za kraj održan nastup naše popularne pop-zvezde Sare Jo.
Takođe, zahvaljujući specijalnim nagradama, srećni dobitnici će se uputiti na atraktivne destinacije kao što su Alanja, Lisabon ali i u pravi velnes raj u Fruškim termama.
Jedno je sigurno, dm Feel događaj preneo je jedinstveno iskustvo boravka i uživamja u dm-u koje je prikazano u novom ruhu. Ova inovativna kombinacija interaktivnih doživljaja, inspirativnih radionica i dobre energije otvorila je novo poglavlje na event sceni Srbije, a kompanija dm obećava još mnogo iznenađenja u dvadesetoj jubilarnoj godini, i zato – stay tuned!
Izvor: ELLE/N.K./Promo
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti