Brend Syoss, u prisustvu brojnih zvanica, predstavio je u palati umetnosti „Madlena“ inovativnu liniju za negu i bojenje kose pod nazivom Intense Plex, koja je inspirisana japanskim principima lepote. Pored predstavljanja nove linije, sa posebnom pažnjom, Syoss je organizovao veče puno zabave i iznenađenja. Naime, modna dizajnerka Dragana Ognjenović, prikazala je posebnu reviju inspirisanu japanskim brendom Syoss. Moderne kreacije, koje su dodatno krasile ekskluzivne frizure Dimitrija Vokića, oduzimale su dah svim prisutnima.
Nova linija proizvoda za negu sadrži sve što je kosi potrebno za neodoljiv izgled - Bonding Shampoo, Deep Conditioner i Leave-in Serum, koji prodirući u svaki sloj dlake pažljivo obnavlja oštećeni deo i vraća kosi izgubljeni sjaj. Osim toga, linija Intense Plex za bojenje kose u svojoj paleti sadrži tri boje – Bronzana Kafa, Platinum Biser, Srebrno Rumenilo, koje pružaju blistavi metalik izgled.
Povodom predstavljanja Syoss Intense Plex linije, Milica Šljivančanin, direktorka marketinga kompanije Henkel Srbija, istakla je: „Brend Syoss poznat je po širokom asortimanu za negu, stilizovanje i koloraciju kose. Kako nam je nega kose izuzetno važna, trudili smo se da svakom tipu kose pružimo ono što mu je potrebno, a svaki naš proizvod sadrži ,Salon Precision System’. Ova tehnologija prodire kroz dlaku, obnavlja sve njene oštećene delove prilagođavajući se svakom tipu kose. Pažljivo slušajući potrebe naših potrošača, uložili smo mnogo truda kako bismo svim damama pružili negu, ali i koloraciju iz frizerskog salona dostupnu i kod kuće“.
Pored inspirativne revije, gosti su imali priliku da uživaju u interaktivnom iskustvu sa najnovijim proizvodima Syoss-a uz stručne savete Dimitrija Vokića koji je podelio neke od svojih frizerskih trikova sa gostima. Brend Syoss nastao je u Japanu i time nas inspirisao da predstavimo japanske specijalitete upotpunjene posebnim koktelima.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti