‘I Want Choo Le Parfum’ pridružuje se ekskluzivnoj parfemskoj kolekciji ‘I Want Choo’ koju simbolizuje smela, glamurozna i izuzetna izrada. Najnovija verzija parfemske bočice, osmišljena je namenski kako bi se uskladila sa prethodne dve kreacije, dajući nam završni, treći miris kolekcije. I Want Choo Le Parfum donosi raskošan i razigran, ćilibarni, cvetno-drveni parfem. Miris prilagođen ženskoj ličnosti, za večernje prilike, sa jedinstvenom željom, da oživi moćan i slavan duh koji je u srcu Jimmy Choo DNK.
Mirisna kreacija parfimerki Marie Salamagne i Amandine Clerc-Marie, ‘I Want Choo Le Parfum’ kombinuje najfinije sastojke belog cveća i drvenastih nota. Svetlucavi spoj je ženstveni i sofisticiran miris, savršeni dodatak nezaboravnoj večeri.
Mirisno putovanje počinje živahnim i poletnim top notama kruške, zlatne gardenije i kupine praćene kremastim, toplim srcem sa notama jasmina, pačulija i ambrete. Obuhvaćeno je baznim notama mošusnog ćilibara, sandalovine i akorda praline za umiljati spoj mirisne kompozicije.
Zadivljujući miris ‘I Want Choo Le Parfum’ je prikladno smešten u skulpturalnoj bočici, dizajniranoj da se uskladi sa primamljivošću mirisa. Dodatno uzdignut prozirnim, metalik zlatnim staklom i elegantno ukrašen prepoznatljivim potpisom brenda, JC monogramom. Pažnja posvećena detaljima dizajna bočice, upotpunjena je čepom za raspršivanje, prožetim zlatnim Jimmy Choo potpisom, i dovršena naglašenim prstenom sa efektom lupanja čekića. Predstavljeno u istaknutoj svetlucavoj zlatnoj kutiji, pakovanje je savršeni par parfemu.
London noću postaje igralište za ‘I Want Choo Le Parfum’ kampanju, obogaćujući gradski pejzaž svojim opojnim i primamljivim mirisom. Obavijajući londonske ulice zlatnom bojom, jednom od prepoznatljivih nijansi kuće, predivno izrađena bočica ističe se uz modele-muze, Rebecca Longendyke i Sacha Quenby, uz poleđinu omamljive energije i razdraganosti grada noću.
‘I Want Choo Le Parfum’ inspirisan je smelom esencijom Jimmy Choo žene, spremne da sa samopouzdanjem preuzme scenu londonske žurke. Deo globalne kampanje su i naše dve poznate infuenserke: Nataša Pejašinović I Nađa Popivoda.
Nataša Pejašinović o I Want Choo Le Parfum: “Ovaj parfem je ženstven i moćan u isto vreme. Ima neku sjajnu, ali i zavodljivu i zabavnu žensku energiju, koja me asocira na nezaboravne provode sa prijateljicama.“
‘I Want Choo Le Parfum’ je razigrana, slikovita oda osnaživanju ženskih prijateljstava, koja budi glamurozne i nezaboravne noći.
O JIMMY CHOO
Osnovan 1996. godine, Jimmy Choo je globalni luksuzni brend prepoznatljiv po svom moćnom smislu za glamur, i razigranom i odvažnom duhu. Proslavljen zbog svog samouverenog stila i izuzetne izrade, Jimmy Choo je postao sinonim za umetnost odevanja slavnih ličnosti, u stilu crvenog tepiha. Inovativni duh mirisne kuće prepliće se sa tradicionalnim počasnim tehnikama, stvarajući jedinstvenu kolekciju koja obuhata asortiman obuće, tašni, mirisa i modnih dodataka, kao i ponudu za muškarce. Zajedno, generalna direktorka Hannah Colman i kreativna direktorka Sandra Choi stvorile su globalno sedište definisano glamurom, optimizmom i radošću.
Počeo je Sanremo 2025: Prvo veče obeležili su odlični muzički nastupi i vrhunska moda
Zaboravite na torbe preko ramena: Sudeći po modnim pistama, bowling model biće glavni hit za proleće 2025.
Otkrili smo game-changer u skincare rutini? Donosimo sve o oil pullingu - metodi čišćenja lica koja je hit na mrežama
Da li su oni novi influenseri? ELLE istražuje zašto danas više verujemo uticajnim modnim komentatorima na Instagramu
Zašto idealizujemo partnera? Psihološkinja Nina Racić objašnjava kako da steknemo pravu sliku ljubavnog odnosa