‘I Want Choo Le Parfum’ pridružuje se ekskluzivnoj parfemskoj kolekciji ‘I Want Choo’ koju simbolizuje smela, glamurozna i izuzetna izrada. Najnovija verzija parfemske bočice, osmišljena je namenski kako bi se uskladila sa prethodne dve kreacije, dajući nam završni, treći miris kolekcije. I Want Choo Le Parfum donosi raskošan i razigran, ćilibarni, cvetno-drveni parfem. Miris prilagođen ženskoj ličnosti, za večernje prilike, sa jedinstvenom željom, da oživi moćan i slavan duh koji je u srcu Jimmy Choo DNK.
Mirisna kreacija parfimerki Marie Salamagne i Amandine Clerc-Marie, ‘I Want Choo Le Parfum’ kombinuje najfinije sastojke belog cveća i drvenastih nota. Svetlucavi spoj je ženstveni i sofisticiran miris, savršeni dodatak nezaboravnoj večeri.
Mirisno putovanje počinje živahnim i poletnim top notama kruške, zlatne gardenije i kupine praćene kremastim, toplim srcem sa notama jasmina, pačulija i ambrete. Obuhvaćeno je baznim notama mošusnog ćilibara, sandalovine i akorda praline za umiljati spoj mirisne kompozicije.
Zadivljujući miris ‘I Want Choo Le Parfum’ je prikladno smešten u skulpturalnoj bočici, dizajniranoj da se uskladi sa primamljivošću mirisa. Dodatno uzdignut prozirnim, metalik zlatnim staklom i elegantno ukrašen prepoznatljivim potpisom brenda, JC monogramom. Pažnja posvećena detaljima dizajna bočice, upotpunjena je čepom za raspršivanje, prožetim zlatnim Jimmy Choo potpisom, i dovršena naglašenim prstenom sa efektom lupanja čekića. Predstavljeno u istaknutoj svetlucavoj zlatnoj kutiji, pakovanje je savršeni par parfemu.
London noću postaje igralište za ‘I Want Choo Le Parfum’ kampanju, obogaćujući gradski pejzaž svojim opojnim i primamljivim mirisom. Obavijajući londonske ulice zlatnom bojom, jednom od prepoznatljivih nijansi kuće, predivno izrađena bočica ističe se uz modele-muze, Rebecca Longendyke i Sacha Quenby, uz poleđinu omamljive energije i razdraganosti grada noću.
‘I Want Choo Le Parfum’ inspirisan je smelom esencijom Jimmy Choo žene, spremne da sa samopouzdanjem preuzme scenu londonske žurke. Deo globalne kampanje su i naše dve poznate infuenserke: Nataša Pejašinović I Nađa Popivoda.
Nataša Pejašinović o I Want Choo Le Parfum: “Ovaj parfem je ženstven i moćan u isto vreme. Ima neku sjajnu, ali i zavodljivu i zabavnu žensku energiju, koja me asocira na nezaboravne provode sa prijateljicama.“
‘I Want Choo Le Parfum’ je razigrana, slikovita oda osnaživanju ženskih prijateljstava, koja budi glamurozne i nezaboravne noći.
O JIMMY CHOO
Osnovan 1996. godine, Jimmy Choo je globalni luksuzni brend prepoznatljiv po svom moćnom smislu za glamur, i razigranom i odvažnom duhu. Proslavljen zbog svog samouverenog stila i izuzetne izrade, Jimmy Choo je postao sinonim za umetnost odevanja slavnih ličnosti, u stilu crvenog tepiha. Inovativni duh mirisne kuće prepliće se sa tradicionalnim počasnim tehnikama, stvarajući jedinstvenu kolekciju koja obuhata asortiman obuće, tašni, mirisa i modnih dodataka, kao i ponudu za muškarce. Zajedno, generalna direktorka Hannah Colman i kreativna direktorka Sandra Choi stvorile su globalno sedište definisano glamurom, optimizmom i radošću.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti