LETO MIRIŠE NA NOVI LOUIS VUITTON PARFEM: Pacific Chill otelotvoruje atmosferu jutarnje šetnje pored okeana

Zanima li vas kako miriše leto s potpisom luksuzne kuće Louis Vuitton, otkrijte šta se krije ispod najnovijeg parfum de cologne, mirisa Pacific Chill.

Louis Vuitton

Parfem potpisuju majstor parfimer Jacques Cavallier Belletrud, čija mirisna vizija opisuje sve ono što se inače krije iza pojma kalifornijsko leto - osećaj slobode, uživanje u samom sebi i prirodi koja nas okružuje, te umetnik Alex Israel, a ovo je peti miris iz kolekcije mirisa inspirisanih Los Angelesom.

Louis Vuitton 

Za američkog multimedijalnog umetnika čiji rad uključuje velike, šarene slike apstraktnih gradijenata i neba Los Angelesa, te ujedno i saradnika Louisa Vuittona, Alexa Israela, definicija pojma pacific chill označava ranojutarnje pešačenje stazom Paseo Miramar Pacific Palisades s pogledom na okean, te uživanje u čaši punoj osveženja, zelenog soka.

Slika po slika i vizija najnovijeg LV mirisa je sve jasnija, jer je peti miris u nizu inspirisan jedinstvenim krajolikom, svetlošću i raskošnom lepotom američke pacifičke obale, onaj koji je nastao dok su Belletrud i Israel u hotelu Beverly Hills ispijali sok od šargarepe, narandže i đumbira.

Louis Vuitton 

Okidač za igru mirisima i osećanjima za rezultat je dao ovaj unisex miris koji u momentu budi doživljaj snage okeana zahvaljujući mirisnoj mešavini semenki šargarepe i korijandera u kombinaciji s ambretom, bosiljkom, pepermintom i esencijom narandže, mirisa ruže, te limuna i crne ribizle koji se spajaju u osvežavajući doživljaj, ili kako iz Louis Vuittona poručuju - poput zore nad okeanom.

“Pokušavam da stvorim mirise koji stvaraju emocije”, poručuje Belletrud. “I uveren sam da vas dobar parfem čini tišim iznutra i omogućuje vam da se ponovno povežete sa sobom.”

A kako bolje predstaviti ovu olfaktornu filozofiju nego eventom koji je Louis Vuitton organizovao na osamljenom imanju smeštenom visoko na padini s pogledom na Pacifik. Slavni gosti (među kojima se posebno isticala Miranda Kerr koja je i lice nadolazeće kampanje) su uživali u vođenim vežbama disanja, reikija i zvučne kupke), pijuckali sok koji je i bio okidač za ovu mirisnu kreaciju, te se opušteno družili uz zdrave zalogaje.

 Izvor: https://luxurysociety.hr/